Gå til innhold

Ny på DOL


Gjest Jacofon

Anbefalte innlegg

Gjest Jacofon

Jeg melder min ankomst. Jeg har fulgt med en stund men har aldri skrevet selv.

Jeg venter barn fra Kina og sendte papirene nedover i juli 2001. Er det flere her inne som bruker AF og som muligens er i samme gruppe?

Ellers synes jeg det er svært hyggelig å høre om alle tildelinger som kommer og ser da at jeg stadig rykker framover i køen. Jeg tror jeg hadde blitt sprø om vi ikke hadde hatt DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være! Koselig med nye nick og nye mennesker.

Som du ser av mitt nick så er vi også Kinaadoptanter, kom hjem i mars i fjor en datter som nå er vel tre år. Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg 'Jacofon' :-)

Jeg er også medlem i AF. Har vært borte fra DOL i lange perioder, og da har jeg kost meg med vår datter f. i Kina :-) Vi kom hjem med henne for 1 år siden, hun var da 15 måneder.

Lykke til i ventetiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit...

-jeg er også en av de som hadde blitt sprø uten DOL! To dager uten, så får jeg abstinenser...

Som du skjønner av mitt nick er vi også Kina-adoptanter, men vi tilhører august-gruppa 2001 og bruker VB.

(-så dere "slår oss" med en mnd.!)

Spennende tider vi går i møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Koselig med nye nick og nye mennesker.

Som du ser av mitt nick så er vi også Kinaadoptanter, kom hjem i mars i fjor en datter som nå er vel tre år. Gled dere!

Heisann- og velkommen hit som aktiv bruker :o)).

Vi skal også adoptere fra Kina- papirene våre gikk til Kina 19. juni, og vi bruker AF. Dersom dere er i starten av juli gruppa, så kan det jo tenkes vi skal reise sammen. Det er jo ikke så godt å vite hvordan oppdelingene av gruppene blir fremover....

I allefall lykke til videre i prosessen :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jacofon.

Vi skal også adoptere fra Kina. Våre papirer gikk også til Kina i juli, men vi bruker VB. Det er kjekt å se at andre også ligger likt med oss i løypen, selv om vi bruker forskjellig forening. Vi gleder oss veldig, men utålmodigheten begynner etterhvert å gjøre seg gjeldende. Håper det begynner å gå litt fortgang i det etterhvert.

Vi får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...