Gå til innhold

I gang med nr. 2 fra Kina


Hilla

Anbefalte innlegg

Hei alle kjente og ukjente her på Dol

Vi kom hjem fra Kina i april i fjor med en herlig liten jente på 11 mnd. Tiden har gått veldig fort og det er en merkelig følelse å i gjen begynne å følge med her inne på Dol og igjen samle papirer og føle de samme "rastløse" følelsene komme tilbake....

Vi bruker VB og bor i Ski. Kanskje det er flere der ute som kom sammen med oss i fjor ?

Ha en fin sag alle sammen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda,- jeg husker godt tildelingen deres i fjor, og den har tydeligvis gitt mersmak?

Det var mens vi selv hadde papirene inne hos SUAK / BUFA.

Nå er det vi som venter og venter på tildeling (om 4 mnd.?), og synes tida går fryyyyyktelig smått...

Hyggelig å ha deg tilbake som aktiv DOL´er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er rett bak dere!

Deres datter er nydelig!! Det kan jeg skrive under på :-)

Ønsker dere alt godt i den nye 'sommerfugler-i-magen-tiden' dere har foran dere :-)

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er rett bak dere!

Deres datter er nydelig!! Det kan jeg skrive under på :-)

Ønsker dere alt godt i den nye 'sommerfugler-i-magen-tiden' dere har foran dere :-)

Stooooor klem fra

Nå ble jeg veldig nyskjerrig.. ;o)

Har du sett vår lille "plutt" ?

Jeg kan ikke si at jeg drar noe kjensel på "nicket" ditt fra før ?

Gleder meg til å høre fortsettelsen ;o))

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Nå ble jeg veldig nyskjerrig.. ;o)

Har du sett vår lille "plutt" ?

Jeg kan ikke si at jeg drar noe kjensel på "nicket" ditt fra før ?

Gleder meg til å høre fortsettelsen ;o))

[email protected]

Jeg bladde i noen gamle Hjemmet i dag og tror jeg så et bilde av din nydelig prinsesse der jeg.....?

Lykke til med den andre adopsjonsprosessen. Håper ikke ventetiden til tildeling vil holde seg så lang. Vi ventet i 7 mndr. andre gangen og det var veldig passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bladde i noen gamle Hjemmet i dag og tror jeg så et bilde av din nydelig prinsesse der jeg.....?

Lykke til med den andre adopsjonsprosessen. Håper ikke ventetiden til tildeling vil holde seg så lang. Vi ventet i 7 mndr. andre gangen og det var veldig passe.

Ja, - det er nok riktig at du så vår lille "Mia".

Morfar er hennes største "fan" og har sendt inn bilder av henne der det går ann å sende.. ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinamamma

Joda,- jeg husker godt tildelingen deres i fjor, og den har tydeligvis gitt mersmak?

Det var mens vi selv hadde papirene inne hos SUAK / BUFA.

Nå er det vi som venter og venter på tildeling (om 4 mnd.?), og synes tida går fryyyyyktelig smått...

Hyggelig å ha deg tilbake som aktiv DOL´er!

Heisann!

Det var kjekkt å se et "gammelt" nick her igjen,det er ikke så mange av oss for tiden,rekner med at de fleste har nok å henge fingrene i etter at de er blitt foreldre:o))

Håper at dere har det fint og at det ikke går for lang tid til nestemann,selv om jeg har erfart at det lønner seg å samle krefter til et nytt "kinabarn" :o))

Jeg sier som ordtaket"en er en og to er ti" jeg har nå tre da men jentene er noen ganger som 30!!!!

Og så er de verdens HERLIGSTE jenter da!!!

Storebror skal på videregående skole til høsten og storesøster starter på skolen!! Så kos deg videre du tiden går så veeeeldig fort!

Lykke til på neste runde,vi "snakkes" sikkert!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...