Gå til innhold

1 års dag


tkk

Anbefalte innlegg

Tenk i dag er prinsessen vår 1 år. Det året har gått veldig fort.. Fikk henne 28 april i år ,og det er stort å få feire den første burtsdagen i hennes liv. Så går tanken til fostermoren som ikke får feire dagen sammen med henne.. Slik er livet .Bare noen tanker fra en lykkelig 3 barnsmor...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 1-års dagen til deres lille prinsesse :o) Håper dere får en strålende dag, med kaker og brus !!!

For kort tid siden satt jeg å limte inn bilder som skal sendes til fostermoren, og da tok jeg med et bilde av vår gutts aller første bursdag, som vi feiret i Colombia, midt i blandt kaker, brus og presanger. Da får hun iallefall se hvordan han hadde det på den store dagen :o)

Kos dere masse idag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til henne :-)

Og tusen takk for mailen som jeg fikk for en tid tilbake, det var hyggelig (og nyttig) og lese den :-) Jeg skulle sende mail tilbake og takke pent, men har ikke fått somlet meg så langt. Det har vært mye styr her med eksamener midt oppe i papirinnsamlingen, men nå er vi snart i mål ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abedulla

Gratulerer til tulla.

Håper dere har hatt en fin dag .

Vi hadde to års dag på søndag.

Vi er såååå heldige ;o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1-års dagen til deres lille prinsesse :o) Håper dere får en strålende dag, med kaker og brus !!!

For kort tid siden satt jeg å limte inn bilder som skal sendes til fostermoren, og da tok jeg med et bilde av vår gutts aller første bursdag, som vi feiret i Colombia, midt i blandt kaker, brus og presanger. Da får hun iallefall se hvordan han hadde det på den store dagen :o)

Kos dere masse idag !!

Gratulerer med prinsessa!

Såååå deilig å kunne få lov til å feira datterns ettårsdag, jammen er vi heldige, vi kommer snart etter.

Håper det ble en deilig dag, det vil jeg tro.

Skjønner godt at tankene går til fostermor, rart, men slik er det nå.

Har tenkt masse på dere i dag.

Klem til alle mann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...