Gå til innhold

Oppfører seg som om han ikke kjenner meg...


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Du husker kanskje at jeg skrev om en fyr som het Steffen...? spurte om rår til hvordan jeg kunne få bedre kontakt med han og sånn.. hvertfall....:::::

Her om dagen hjalp jeg han med å dele ut reklame, etterpå satt vi oss ned os snakket der vi pleier å sette oss ned å snakke før jeg skal hjem... Jeg satt i Reklame tralla, og han drev med å overøste meg med komplimenter... f.eks når han sa at jeg hadde fine bein, så strøk han hånda ned langs leggen min og sånn.... og så stirret han på meg mens han smilte DET smilet til meg da jeg lå i tralla... Så skjedde det da... Jeg satte meg om, og etterhvert satt han der og tok/knadde meg på ræva imens vi snakka, det ble litt ubehagelig, så jeg sa at jeg måtte gå, siden jeg skulle på sangskole om 30 min (han går på samme skole, så han visste at det var sant), vi avtalte at vi skulle ta kveldsbad sammen - bare vi to etter middag og sånn... men så ble jeg redd for at han skulle gå for fort fram, så jegf ringte og inviterte med meg bestevenninnen min... Og så dro hun med båt til en annen strand hvor det var massevis av andre jenter fra klassen... Jeg fikk med meg han dit... Noen dager etter var det diskotek på Sub City, da jeg spurte han om vi skulle ta følge hjem, så han bare > og det var jo ikke noe rart med det... Men så var det bare det at han spurte ulrik først etter at jeg hadde spurt, men ulrik kunne ikke... Så etterpå spurte han Elise, med hun kunne heller ikke.... Derfor dro han hjem alene - spurte ikke meg en gang.... Tegn på at han er sur på meg????

Han virker spydig mot meg, enten det... eller så virker det som om han ikke kjenner meg... Det sårer meg,,, har tenkt å snakke med han om det, men det passer aldri liksom... Selv om det så blir ved at jeg må hale han ut av timen, så må jeg få spurt han om hva som er galt før sommer ferien....

Vet noen av dere her noen grunner til at en gutt plutselig oppfører seg sånn? Han er like god venn som før med Elise, men de er ikke sammen, og han har sagt at han ikke kan tenke seg å bli sammen med henne siden han ikke stoler på at hun vil holde seg til ham.... dessuten er Elise intressert i bestizen til Steffen... og han har aldri knadd henne på rumpa imnes de har sitter og snakket.... det er litt forvirrende... Noen grunn til at han kan være sånn? skjønner ikke hvorfor han plutselig er sånn mot meg at han ikke kjenenr meg, eler er spydig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han er fornærma fordi du "avlyste" badeavtalen deres? At han tror du ikke liker ham lenger eller noe.....?? Hvorfor ikke be Elise spørre ham om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det høres ut som at han føler seg avvist av deg, etter at du hadde med deg noen til "badeavtalen" og det ble så mye annet ut av den.

Men jeg syns det er flott at du satte grenser for hva han kunne gjøre, du må selv føle på det, du bestemmer! Dessuten skal han jo ha lyst til å ha følge med deg fordi han liker DEG, ikke pga. noe han ikke liker ved venninden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det høres ut som at han føler seg avvist av deg, etter at du hadde med deg noen til "badeavtalen" og det ble så mye annet ut av den.

Men jeg syns det er flott at du satte grenser for hva han kunne gjøre, du må selv føle på det, du bestemmer! Dessuten skal han jo ha lyst til å ha følge med deg fordi han liker DEG, ikke pga. noe han ikke liker ved venninden din.

Jeg tror det er lurt at du anonymiserer innleggene dine; dvs. at du ikke skriver navnene på personer og steder og sånn. Ellers er det jo lett å kjenne deg igjen hvis man vill, lixom? Og det vil kanskje ikke du......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...