Gå til innhold

Svette håndflater


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er en jente på 18 år som lider av at problem:svette håndflater.Det plager meg veldig,og føler meg hemmet pga.dette.Er det noe jeg kan gjøre med dette?Noe enklere enn operasjon?Noen som er plaget av det samme?Håper på svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på apoteket og kjøp en roll-on som heter aluminiumklorid. Den kan tas på på kvelden, og vaskes av om morgenen. Kan brukes på hender og føtter, og under armene (men der svir den som bare f. hos noen, f.eks meg. Aldri mer!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest ikke undertegnet

Gå på apoteket og kjøp en roll-on som heter aluminiumklorid. Den kan tas på på kvelden, og vaskes av om morgenen. Kan brukes på hender og føtter, og under armene (men der svir den som bare f. hos noen, f.eks meg. Aldri mer!).

Tusen takk for tipset!Har ikke testet den ennå,men kommer til og gjøre det.Har du testet den på håndflatene selv?Funker den selv om jeg vasker håndflatene?Eller må jeg ta på om og om igjen for hver gang jeg vasker håndflatene,for at den skal virke?

Håper på svar..Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset!Har ikke testet den ennå,men kommer til og gjøre det.Har du testet den på håndflatene selv?Funker den selv om jeg vasker håndflatene?Eller må jeg ta på om og om igjen for hver gang jeg vasker håndflatene,for at den skal virke?

Håper på svar..Takk på forhånd:)

Du trenger ikke ha den på om dagen, men sov med den om natten. Den fungerte veldig bra på mine hender, men jeg synes det ble litt voldsomt. De ble tørre og rare, men jeg har ikke noe problem med mye håndsvette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...