Gå til innhold

papirene sendt colombia!


flora

Anbefalte innlegg

Ja, da fikk vi endelig beskjed om at våre papirer er legalisert og at de nå er på vei til Colombia. Vi er kjempespente, men vet selvsagt at det ennå er litt venting igjen. Men enda en milepæl er nådd for oss! Så gla' så gla*!!!

Andre som er likt i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med nok en milepæl nådd i veien mot en liten colombianer :o) Nå kan den store ventetiden virkelig begynne.... håper det går fort-fort !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nok en milepæl nådd i veien mot en liten colombianer :o) Nå kan den store ventetiden virkelig begynne.... håper det går fort-fort !!!

Takk for det, tussa! Hvilket land "tilhører" dere?Jeg må innrømme at jeg ikke er helt inne på hvem som hører til hvor! Iallefall et kjempeflott forum som jeg bruker mye, og har fått de flotteste tips fra!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, tussa! Hvilket land "tilhører" dere?Jeg må innrømme at jeg ikke er helt inne på hvem som hører til hvor! Iallefall et kjempeflott forum som jeg bruker mye, og har fått de flotteste tips fra!

mvh

Hei igjen .o)

Vi hentet vår lille colombianer i Bogota i januar :o) En gutt som fylte ett år uken etter vi fikk han !! Nå er han 16 mnd, og en aktiv liten krabat som holder hele familien i ånde med sine påfunn !!! Gled dere, det er virkelig en fantastisk opplevelse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flora!

Vi er nok et lite stykke bak dere. Våre papirer er sendt til BUFA denne uken, og sendes sikkert ikke til Colombia før etter en stund. Hvor lang tid gikk det fra dere var godkjente i BUFA ot til papirene ble sendt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flora

Jada, vi er bare litt foran dere....!

Vi fikk papirene sendt til Colombia for ca 4 uker siden og venter nå på forhåndsgodkjenning fra ICBF. Det er nå den virkelige ventingen er i gang:-)

Vi har fra før av en jente på litt over 3 år og vi fikk henne i Bogota for snart 2 år siden. Hun var da 16,5 mnd.

Send meg gjerne en mail: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasserfaldfelder

Hei! Gratulerer med enda en milepæl. Vi fikk godkjenning fra BUFA på lørdag, og er snart klare til å sende til oversetting(har samlet det meste mens søknaden var i BUFA). Hvor lang tid tok det for dere med oversetting? Hvor lang tid brukte fylkesmannen i Oslo etter det?

Er bare spent. Har lyst til at alt skal gå veldig raskt nå. Har hørt at vi kanskje kan reise rundt jul hvis det kommer et sånt rush som i fjor?!

Hilsen Wasserfaldfelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei! Gratulerer med enda en milepæl. Vi fikk godkjenning fra BUFA på lørdag, og er snart klare til å sende til oversetting(har samlet det meste mens søknaden var i BUFA). Hvor lang tid tok det for dere med oversetting? Hvor lang tid brukte fylkesmannen i Oslo etter det?

Er bare spent. Har lyst til at alt skal gå veldig raskt nå. Har hørt at vi kanskje kan reise rundt jul hvis det kommer et sånt rush som i fjor?!

Hilsen Wasserfaldfelder

..........Du er klar over at de ulike attester og dokumenter skal være datert _etter _ godkjennelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med enda en milepæl. Vi fikk godkjenning fra BUFA på lørdag, og er snart klare til å sende til oversetting(har samlet det meste mens søknaden var i BUFA). Hvor lang tid tok det for dere med oversetting? Hvor lang tid brukte fylkesmannen i Oslo etter det?

Er bare spent. Har lyst til at alt skal gå veldig raskt nå. Har hørt at vi kanskje kan reise rundt jul hvis det kommer et sånt rush som i fjor?!

Hilsen Wasserfaldfelder

Hei, oversettinga tok i overkant av 14 dager, kanskje litt mer. Det samme tok det hos fylkesmannen/notarius publicus. Beregn ca 1 mnd til dette, det går egentlig ganske fort-men det ser en først i ettertid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flora!

Vi er nok et lite stykke bak dere. Våre papirer er sendt til BUFA denne uken, og sendes sikkert ikke til Colombia før etter en stund. Hvor lang tid gikk det fra dere var godkjente i BUFA ot til papirene ble sendt??

Hei, vi ble godkjente rett over påske, og så fikk vi sendt søknaden til Colombia den 13.juni. Det tok ekstra tid med oss siden mannen min er sjømann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...