Gå til innhold

Drikking


Gjest gutt86

Anbefalte innlegg

Gjest gutt86

Hei!

Om en uke er det 10. klasseavslutning, og det er vel nærmest synonymt med fyllefest. Jeg skal drikke "skikkelig" for første gang, har bare smakt litt tidligere. Søsteren min har sagt at hun kan kjøpe på polet for meg, men noe sprit vil hun ikke kjøpe.

Hva drikker dere andre? Hva er det vanlig for ungdom å handle på polet? Cider er litt jentete, er det noen andre ting dere vil anbefale som jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øl.

Da har du kontroll på hvor full du er og vil bli, og det er nok det beste å starte med.

Øl er også for gutter, dersom du er redd for pingleimaget som vil oppstå dersom du kommer med en sixpack med rusbrus.

For øvrig synes jeg det er noe tidlig å begynne å drikke når du er så ung, men det hører du selvsagt ikke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er vel greit.. åsså såkalt "musserende vin", eller billig-champis.. =)

For meg er det sånn at jeg mister lysten på alkohol når jeg er halvfull. Det som først smakte litt godt begynner rett og slett å smake æsh og bæsh, så da er det lett å stoppe. Dette skal visstnok være en positiv egenskap, så du får være glad hvis det også er sånn for deg. Ellers får du bare prøve å minne deg selv på å stoppe halvveis. Og selv om det KANSKJE kan være BITTELITT tøft i visse kretser å drikke mye, er det ALDRI tøft å spy =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusbrus OG øl (litt av hvert)...

Er du av de sofiskikerte typen: VIN (Liebfraumilch er en hvitvin som smaker godt og er VELDIG BILLIG), men bare vin er det lett å spy av...

Hvis rusbrus (eller fruktvin som de kaller det på polet) er jentete, er jeg glad jeg er jente....

Passoa er noe av det beste jeg drikker, 2/3 appelsinjuice og 1/3 passoa er verdens beste "drink". Det er en likør (20%).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna spriten! du blir bare så totalt drita at du spyr så du tror du skal dø. hold deg til øl du.

Det er ikke jentete å drikke cider. kjenner mnage gutter som drikker cider. En blir drita på cider også vettu :-)

Håper du får det kult på festen dah!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest batteri

Det beste hadde vel vært om du fikk tak i et par liter med HB!

jeg skal også på avslutningsfest for 10 kl....på torsdag. jeg skal dele en høy vodka flaske med en annen og en smirnof ice til,den nye som er kommer...skal bli dritas på den festen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luffe

jeg skal også på avslutningsfest for 10 kl....på torsdag. jeg skal dele en høy vodka flaske med en annen og en smirnof ice til,den nye som er kommer...skal bli dritas på den festen!

Så du pleier aldri å være drita ellers da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

jeg skal også på avslutningsfest for 10 kl....på torsdag. jeg skal dele en høy vodka flaske med en annen og en smirnof ice til,den nye som er kommer...skal bli dritas på den festen!

så du planlegger altså på forhånd at du skal bli drita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så kjedelig

så du planlegger altså på forhånd at du skal bli drita?

alle som er unge og lever gjør det!

lev liv du også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...