Gå til innhold

Lille postkasse på stolpen der...


Gjest mathilde

Anbefalte innlegg

Gjest mathilde

... hvem er tålmodigst i landet her?!?

Vår søknad er registrert i BUFA 7. mars. Mao. 3 mnd. og 7 dager siden. Jeg har bestemt meg for at svaret ikke kommer før etter sommerferien. - Men likevel åpner jeg postkassen med ørlitt større forventning for hver dag som går nå. Så jeg må vel bare innrømme (mest for meg selv) at jeg håper på livstegn fra dem allerede! :o) Teoretisk sett kan det skje!! Vel, det er ikke annet å gjøre enn å se hva som skjer. Er det andre her som venter godkjenning i løpet av den nærmeste tiden eller? Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Colom

Ja, vi venter og vi venter. Søknaden vår ble registrert hos BUFA 21. februar, dvs for tre måneder og 3 uker siden. Forvaltningsmeldingen sa 3-4 måneder, og neste fredag er det gått nøyaktig 4 måneder. Tror nok at vår saksbehandler får en tlf eller mail i løpet av neste uke. Det er ikke mye tålmodighet å spore her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he-he*..... kjenner igjen den følelsen det var å titte i postkassen hver dag ;o) Og tro det eller ei.... en dag ligger brevet fra BUFA der !!!

God ventetid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

Ja, vi venter og vi venter. Søknaden vår ble registrert hos BUFA 21. februar, dvs for tre måneder og 3 uker siden. Forvaltningsmeldingen sa 3-4 måneder, og neste fredag er det gått nøyaktig 4 måneder. Tror nok at vår saksbehandler får en tlf eller mail i løpet av neste uke. Det er ikke mye tålmodighet å spore her...

Ja, en liten hyggelig påminnelse er sikkert greit!! :o) Pga. nicket ditt antar jeg at vi har valgt oss ut samme land; Colombia. Vi får passe på hverandre vi da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

*he-he*..... kjenner igjen den følelsen det var å titte i postkassen hver dag ;o) Og tro det eller ei.... en dag ligger brevet fra BUFA der !!!

God ventetid :o)

Ja, du skal se det ligger der en dag!! Bare det er postitivt svar, så kan jeg kanskje strekke ventetiden enda litt. :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colom

Ja, en liten hyggelig påminnelse er sikkert greit!! :o) Pga. nicket ditt antar jeg at vi har valgt oss ut samme land; Colombia. Vi får passe på hverandre vi da!!

Stemmer nok det! Hyggelig å se at det er flere i samme situasjon, og som er kommer omtrent like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjøstjerne

Hallo, mathilde!

Vi har samme registreringsdato som dere 7.mars!!! Vi har også sagt til oss selv at det kommer nok brev etter ferien...... Men jeg må nok innrømme at jeg venter og venter allerede.....

Vi har valgt Etiopia, og håper selvfølgelig at det blir som vi tror- en vakker dag er vi blitt foreldre !!!!!!!

Lykke til med ventingen, vi får holde "motet" oppe!!!!!!

Hilsen en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

Hallo, mathilde!

Vi har samme registreringsdato som dere 7.mars!!! Vi har også sagt til oss selv at det kommer nok brev etter ferien...... Men jeg må nok innrømme at jeg venter og venter allerede.....

Vi har valgt Etiopia, og håper selvfølgelig at det blir som vi tror- en vakker dag er vi blitt foreldre !!!!!!!

Lykke til med ventingen, vi får holde "motet" oppe!!!!!!

Hilsen en

Lykke til med ventinga dere også! :o) (Jeg kjenner en liten vakker gutt fra Etiopia jeg!) For en søting altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...