Gå til innhold

10 måneders vente-jubileum...


kina-nina

Anbefalte innlegg

I dag har vi passert 10 mnd. (-endelig to-sifret antall mnd.!!!) siden søknaden gikk til Kina, og jeg håper at vi slipper unna med max. fire mnd. til før vi hører noe.

Nå har jeg en periode hvor jeg synes ukene "går som sirup", og er veeeeldig klar for ferie.

Håper CCAA jobber på høygir så tildelingsrundene kommer "tett som hagl" utover sommeren...

Gleder meg allerede til neste pulje med glad-meldinger fra dere i mai-gruppen!

God helg til dere alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja... jeg skjønner deg så godt. Men til nå er du sikkert blitt en reser på "venting". Gleder meg til å følge deg videre ..

Ha en riktig god helg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kina-nina,

GRATULERER med 2-sifret! Nå kan dere kalle dere Veteraner-i-Venting *ler*.

Vi håper og ber om rask tildeling vi oxå, kan du tro. Jeg er så klar som det går an å bli - NÅ vil jeg bli mamma :o)) Heldigvis syns jeg at ukene flyr - jeg har det temmelig hektisk på jobben, og det er jo BRAAAAA.

Sender deg en liten porsjon tålmodigshetsstøv * ~ * ~

Får håpe at dagene kan gå litt fortere for deg. Jeg er selv svært utålmodig nå, så jeg vet at det kan være vanskelig å motivere seg for ytterligere venting i det uvisse.

Håper i hvert fall at dere får ei fin helg!

Vi nyter sommeren hver eneste dag :o)

God venteklem fra ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kina-nina.

Ja tiden går den, fremover.

Skjønner VELDIG godt at tiden sniker seg avgårde, men til høsten skjer det noe vet du!

Hilsen fra en som venter utålmodig på at AF skal få sendt papirene til Etiopia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kina-nina.

Ja tiden går den, fremover.

Skjønner VELDIG godt at tiden sniker seg avgårde, men til høsten skjer det noe vet du!

Hilsen fra en som venter utålmodig på at AF skal få sendt papirene til Etiopia

Heia!

Dere er 3 måneder og en dag foran oss! Vi har 7 måneders "jubileum" idag. Dvs at vi nå er halveis håper jeg... Hvis ikke alle disse ryktene som går om enda lengre ventetid slår til da... :-( Håper ikke det.

Lykke til med resten av ventetiden.. Bare sommeren nå, så er dere der!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kina-nina,

GRATULERER med 2-sifret! Nå kan dere kalle dere Veteraner-i-Venting *ler*.

Vi håper og ber om rask tildeling vi oxå, kan du tro. Jeg er så klar som det går an å bli - NÅ vil jeg bli mamma :o)) Heldigvis syns jeg at ukene flyr - jeg har det temmelig hektisk på jobben, og det er jo BRAAAAA.

Sender deg en liten porsjon tålmodigshetsstøv * ~ * ~

Får håpe at dagene kan gå litt fortere for deg. Jeg er selv svært utålmodig nå, så jeg vet at det kan være vanskelig å motivere seg for ytterligere venting i det uvisse.

Håper i hvert fall at dere får ei fin helg!

Vi nyter sommeren hver eneste dag :o)

God venteklem fra ho

Heisann kina-nina, og gratulerer med 10 måneders jubileet :o)). Nå nærmer det jo seg med stormskritt !! På onsdag som kommer er det akkurat ett år siden våre papirer gikk til Kina, så vi begynner også å bli litt utålmodige. Den eneste trøsten er jo at denne årstiden er så flott å vente i- nå med ferien for døren, og flott vær og alt !!!

Massevis av tålmodighetsvibber får du herved fra meg :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 2 sifret!!!! Dere har DHL den 14.8 da? Vi den 13. Ventetiden faller seg for tiden veeeeeldig lang, gleder meg til ferie for den vet jeg går fort. Den bruker å gjør det iallefall. Så kina-nina, vi er nok i samme gruppe vi, tenk om vi får reise sammen.........

Håper at det som blir skrevet om ventetiden (danmark) stiger til 16 - 18 mnd er bare tull. Jeg velger å tro det.......

Ventehilsen fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...