Gå til innhold

Forelsket...?


Gjest Mina

Anbefalte innlegg

Hvordan vet man når man er forelsket, og hvorfor blir man det?

Hvordan vet man at man ikke er forelsket lenger, og hvorfor skjer det?

Hvordan kan kjærlighet gå over til hat?

Hvorfor er det slik at motsetninger tiltrekker hverandre?

Hvordan kan man elske en som hater deg?

Noen som har noen formening om noe av dette? Jeg lurer fælt.... Jeg med min alder hører nok ikke hjemme i dette forumet lenger, men lurer litt på hva dere som er tenåringer mener om dette med forelskelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Karizza

Hvordan vet man når man er forelsket, og hvorfor blir man det?

- Når du merker at du blir varm innvendig og humøret stiger, da er du forelsket. Eller når du syns at Volkswagen Passat er verdens fineste biler fordi Han kjører en sånn.;) Følelsene dine kan du ikke styre, uansett. Du kan ikke bestemme deg for at du vil bli forelsket i han eller han. Det er sånt som er automatisk.

Hvordan vet man at man ikke er forelsket lenger, og hvorfor skjer det?

- Når du ikke er forelsket lengre, finner du stadig flere feil ved han/henne. Du irriterer deg over småting som absolutt ikke burde bety noenting. Feks en litn føflekk på hånda el. HVORFOR det skjer, vet ikke jeg.. Men det skjer bare...

Hvordan kan kjærlighet gå over til hat?

- Det har jeg enda ikke opplevd, men det kan jo være hvis han/hun har såret deg mye og lekt med deg i lang tid. Eller jeg vet ikke, det får noen andre svare på...

Hvorfor er det slik at motsetninger tiltrekker hverandre?

- Vet ikke, men det er utrolig irriterende!! Det er vel noe lignende som magnet... Du må alltid ha pluss mot minus og omvendt for at feks strømtilførsel skal funker(forklarte jeg innviklet nå???)...

Hvordan kan man elske en som hater deg?

- Da kalles det nok ulykkelig forelskelse... Da er det nok mest fordi du ikke klarer å omvende følelsene dine.

Jeg er ikke verdens mest erfarne person på dette området. Jeg har bare møtt rundbrennere hele livet, og bare blitt såret konstant omså hvor lenge... Men håper jeg sa NOE ofrnuftig i allfall....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man når man er forelsket, og hvorfor blir man det?

- Når du merker at du blir varm innvendig og humøret stiger, da er du forelsket. Eller når du syns at Volkswagen Passat er verdens fineste biler fordi Han kjører en sånn.;) Følelsene dine kan du ikke styre, uansett. Du kan ikke bestemme deg for at du vil bli forelsket i han eller han. Det er sånt som er automatisk.

Hvordan vet man at man ikke er forelsket lenger, og hvorfor skjer det?

- Når du ikke er forelsket lengre, finner du stadig flere feil ved han/henne. Du irriterer deg over småting som absolutt ikke burde bety noenting. Feks en litn føflekk på hånda el. HVORFOR det skjer, vet ikke jeg.. Men det skjer bare...

Hvordan kan kjærlighet gå over til hat?

- Det har jeg enda ikke opplevd, men det kan jo være hvis han/hun har såret deg mye og lekt med deg i lang tid. Eller jeg vet ikke, det får noen andre svare på...

Hvorfor er det slik at motsetninger tiltrekker hverandre?

- Vet ikke, men det er utrolig irriterende!! Det er vel noe lignende som magnet... Du må alltid ha pluss mot minus og omvendt for at feks strømtilførsel skal funker(forklarte jeg innviklet nå???)...

Hvordan kan man elske en som hater deg?

- Da kalles det nok ulykkelig forelskelse... Da er det nok mest fordi du ikke klarer å omvende følelsene dine.

Jeg er ikke verdens mest erfarne person på dette området. Jeg har bare møtt rundbrennere hele livet, og bare blitt såret konstant omså hvor lenge... Men håper jeg sa NOE ofrnuftig i allfall....:)

Jada... du sa noe fornuftig... :-)

Jeg driver ikke å sliter med kjærlighetssorg for tiden, men når slike ting skjer er det greit å vite litt av hvert..... hvis du skjønner...

Har selv vært borti nok av typer som ikke har gjort annet enn å såre meg... Noen av de blir jeg aldri kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... du sa noe fornuftig... :-)

Jeg driver ikke å sliter med kjærlighetssorg for tiden, men når slike ting skjer er det greit å vite litt av hvert..... hvis du skjønner...

Har selv vært borti nok av typer som ikke har gjort annet enn å såre meg... Noen av de blir jeg aldri kvitt.

Jeg slet skikkelig etter en fyr jeg rotet med for litt over et år siden.

Jeg var så utrolig glad i ham, han er en sånn fyr man binder seg til med en gang. Det tok meg nesten et år å komme over ham.

Som en kompis en gang sa til meg. "Det er de som blir såret skikkelig bare to-tre ganger i livet som merker det best...". Han sjøl fortalte at han ble såret en gang for et par år siden. Da var han syk(fysisk) i tre dager etterpå, influensasymptomer.

Men det er kanskje individuelt... Jeg har bare blitt skikkelig knust en gang i livet(bortsett fra andre da, som har lekt med meg og prøvd å utnytte meg) og det var en helt grusom opplevelse...

Men som sagt, det er nok litt individuelt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...