Gå til innhold

Mål på kinesiske barn


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg lurer på om det finnes skjema på nettet over høyde, vekt, hodeomkrets osv på barn fra Kina? Jeg tror jeg har sett det men finner det ikke igjen akkurat nå. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt kinesiske barnebarn er like stor som gjennomsnittet for norskfødte barn. Heller stor til å være ni år og veldig klok. Det kommer mye an på foringen, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KinaEllen

Tror de fleste blir en til to størrelser mindre enn norske. Dvs. at min 7-åring bruker 116 og 120 cm. Både hun og ei venninne fra Vietnam er like høye som de som går på klassetrinnet under. Og så er de veldig slanke. Min veier bare 20 kg, men er veldig frisk og sprek! Vanskeligheten er å finne smale nok bukser som ikke sklir ned, så det går mye i snekkerbukser! Hun har ikke opplevd noe erting pga. størrelse eller utseende enda, heldigvis! Hun syns det er veldig morsomt at jeg farger mitt lyse hår mørkt, men aldri klarer å få det så fint som hennes :-) "Nesten alle i Norge vil jo ha mørkt hår jo, mamma! Tror du de syns jeg er penest av alle?" spør hun stolt..... "Jeg tror nesten alle guttene vil gifte seg med meg når jeg blir stor!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...