Gå til innhold

Enda lengre ventetid?


Gjest petra

Anbefalte innlegg

Gjest petra

Så på de danske sidene at ventetiden kunne stige til 16 - 18 måneder (Kina), dette var indikasjoner de hadde fått fra CCAA.

Kjempedeprimerende, jeg syns jeg har vært riktig så pessimistisk og trodd vi skulle få tildeling i slutten av desember og reise i februar en gang. Papirene ble sendt i midten av oktober. Depp, depp. Men vi tror det ikke før vi får se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nix, vi tror det ikke før vi ser det!

Ufff.... Jeg som enda (selv om vi er en måned etter dere...) håper på tildeling før jul...

Dette har vært diskutert *masse* på APC de siste dagene. Det er alle mulige teorier og rykter ute og går. Mange amerikanere har ringt sine byråer etter at de leste det som den danske foreningen har skrevet, og alle har fått beskjed om at det ikke stemmer, man venter ingen store endringer. Så tiden vil vise. Eneste jeg ser på som ganske bombesikkert, er at de kommer til å trenge mer enn en måned på å komme seg gjennom november-søknadene, for det er veldig mange pga kvoteordningen som trådte i kraft i desember. Så min teori er at desember 2001 søknadene pluss noen etter det blir de som får lengst ventetid.

Men som sagt, bare tiden vil vise.

Stadig optimistisk hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kinavent

Hei Petra !

Vil bare kommentere at vi da er kommet like langt i prosessen - våre papirer ble sendt 15/10 til Kina og reg der i slutten av oktober. Benytter du AF ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...