Gå til innhold

Hurra!!!! Tildeling =)


Lanka

Anbefalte innlegg

Vi sitter her med bildene av verdens skjønneste lille jente på snart 4 mnd. Og vi reiser om en uke for å hente henne!! Det er helt fantastisk, og vanskelig å fatte at vi har vært så heldige.

Og tenk at tildelingen kom et halvt år før beregnet - det er ca. 5,5 mnd. siden papirene våre ble sendt nedover til Sri Lanka, og vi fikk beskjed om ca. et års ventetid =). Vi pakker for harde livet, og gleder oss vilt til 30 dagers opphold på Sri Lanka.

En jublende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest petra

Hurra! Gratulerer så mye med den lille jenta. God tur nedover til Sri Lanka. Vi har faktisk hatt besøk av en liten jente på 5 år fra Sri Lanka idag, det er bestevenninna til dattera mi. Hun er kjempesøt. Hun er ikke adoptert, mamman og pappan er fra Sri Lanka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den bittelille datteren! Så fint at tildelingen kom tidligere enn forventet og at dere kan reise så fort. Ønsker dere all mulig lykke til med reisen og det deilige lange oppholdet på Sri Lanka!

Rørt hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da!

Lykke på den viktige reisen ! :o)

Håper dere får et fantastisk første møte - og resten også selvfølgelig ;o)

Klem fra Lindsay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den vesle prinsessa!! Det må være topp å få reise ned og hente så fort etter tildeling. Så morro å høre om noen som adopterer fra Sri Lanka. Har på følelsen at det er veldig sjelden her inne. Uansett: nyt sommerfuglene i magen i tiden fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!:o)

Og så liten hun var da! Lykke til med hentereisen.

MVH

Gratulerer så masse med den lille jenta :o))).

Ha en riktig flott tur nedover for å hente henne !!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et gledelig sjokk dere må ha fått!

Tildeling leeeenge før dere har forventet det...

Lykke til med resten av pakkingen og henteturen til Sri Lanka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokila

Dette var virkelig moro å høre! Gratulerer med den vesle jenta! Tenk at det gikk så fort.Men barnerommet står vel allerede klart og venter. Litt hektisk akkurat nå kanskje, men det må da være deilig å slippe å vente i månedsvis på henting etter tildeling. Ønsker dere god reise og lykke til med alt! Snart har dere lillegullet i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig moro å høre! Gratulerer med den vesle jenta! Tenk at det gikk så fort.Men barnerommet står vel allerede klart og venter. Litt hektisk akkurat nå kanskje, men det må da være deilig å slippe å vente i månedsvis på henting etter tildeling. Ønsker dere god reise og lykke til med alt! Snart har dere lillegullet i armene.

Hei, Kokila!

Kjekkt å se deg her inne, det er ikke så ofte. Men - så er det ikke så ofte jeg skriver her heller, for jeg så jo for meg en mye lenger ventetid =).

Ja, du kan tro vi er glade for at vi gjorde i stand barnerommet i fjor sommer. Tenk - da så vi for oss en reise til Calcutta om et års tid! Og nå har det gått et år, og vi skal til Sri Lanka i stedet. Vi har ikke angret et sekund på at vi skiftet land, spesielt ikke nå etter at tildelingen kom =)!! Det blir en helt annerledes ferie enn vi hadde sett for oss, men vi klager ikke =). Så ble det bare ett års ventetid på oss likevel, og det er kjempedeilig.

Men - jeg sender deg en mail!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den vesle prinsessa!! Det må være topp å få reise ned og hente så fort etter tildeling. Så morro å høre om noen som adopterer fra Sri Lanka. Har på følelsen at det er veldig sjelden her inne. Uansett: nyt sommerfuglene i magen i tiden fremover :-)

Heisann, grot!

Ja, det er ganske sjelden å adoptere fra Sri Lanka her på DOL - faktisk så er jeg den eneste! Det er litt synd, for jeg har av og til savnet det fellesskapet som dere andre har som adopterer fra samme land. Vi har kontakt med andre som har hentet på Sri Lanka, men de er ikke på DOL.

Vi er jo ikke så mange - i fjor kom det tre barn fra Sri Lanka til Norge, så vi er veldig heldige som får anledning til å reise til et så flott land. Det er jo en perle, og jeg gleder meg helt utrolig til å oppleve landet, selv om jeg også er veldig spent på hvordan jeg kommer til å takle varmen der nede. Og mannen min er kjempestolt over at vi skal mellomlande på Maldivene, så har han vært der også !! =)

Ha en god sommer, og lykke til videre i adopsjonsprosessen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære alle sammen!

Tusen hjertelig for alle gratulasjonene. Det er jo ikke så mange av dere som "kjenner" meg, siden jeg ikke har vært så veldig aktiv skriver på DOL.

Men - jeg har hatt stor nytte og glede av å lese det som blir skrevet her inne, og jeg har gledet meg over alle tildelinger og tenkt at til jul er det min tur. Og så kom telefonen som julaften på kjerringa som vi sier her, og vi er kjempelykkelige!

Tusen takk alle sammen, og lykke til med venteprosessen dere som ennå ikke har fått den fantastiske tildelingen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...