Gå til innhold

tanker på et sykkelsete.......


Gjest Kinamamma

Anbefalte innlegg

Gjest Kinamamma

etter en flott søndag med liten og stor er jentene i seng og mamma legger ut på tur med familiens firbente. Sykkelen går og tankene flyr i takt med fuglene på himmelen,og FOR en nydelig himmel! Skyene ligger rundt en rød sol og likner et soria moria slott , noen svaner legger ut på tur over vannet. Jeg snuser inn lukten av sommer, nyperoser,blåklokker,smørblomst og hundekjeks flyr forbi langs veikanten,duften av en sjasmin kiler så godt i nesen.

Tankene er hjemme hos de to små som ligger godt i sine senger og sover,ser dem for meg med sitt sorte hår utover puten som mor så varsomt stryker bort fra ansiktet mens hun hvisker "god natt mine skatter"! Så små,så sårbare måtte de alltid ha det trygt og godt og håper at livet farer fint med dere mine dyrebare døtre.

Tankene går til min "store" sønn som er ute hos venner og koser seg,han putter jeg ikke i seng lenger nå, vi sitter oppe om kveldene,bare han og jeg og funderer over livets mysterier og har lange gode samtaler mens mor av og til er litt sår over at min "lille"gutt er i ferd med å bli voksen. Måtte livet by deg glede og kjærlighet min kjærlige og snille sønn!!

Alt dette får plass på et sykkelsete og mer til,glemt er våkenetter,hyling,krangling,snue,feber og kjefting! Alt blir borte i sommerkvelden,som dugg for solen!!

LIVET ER HERLIG DERE,LA OSS TA GODT VARE PÅ LIVET OG HVERANDRE!!

Mange sommerklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...