Gå til innhold

Faglig Utvalg i BUFA


Gjest ikke nick akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick akkurat nå

Hvis man f.eks. må opp i faglig utvalg, får man da beskjed om dette? Eller blir søknadstiden bare forlenget? PGA av min leddgikt så regner jeg med å måtte opp i dette teamet med psykiatrere, psykolog og 1 allmennlege. - Allmenlegen kan sikkert uttale seg, men hva psykologen og psykiatrerene kan si om leddgikten er en annens sak..

Håper jeg slipper. sa jeg har hatt dette i mange år, levet med deg og kjenner min egen kropp og begrensning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Hei!

Det er nok lurt med gode opplysninger fra legen du går til ang. leddgikten.

Han har kjent deg gjennom mange år og har best forutsetning for å vurdere dine evner som mor.

En venninne av meg har leddgikt og fungerer svært godt med barn( har to som hun har født selv)

Det vanskligeste for henne var da hun gikk gravid. Hun måtte da kutte ut mye medisiner og hadde det ganske vondt.

Dette slipper jo du som skal adoptere.

Så mitt råd til deg er: Be legen din skrive en anbefaling!

Da er det ikke sikkert saken deres kommer opp i faglig utvalg, ev. at saken blir lettere å behandle der siden det foreligger gode opplysninger i saken

Leddgikt trenger ikke å være noen hindring for å være en god mor.

Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiger+Slange+Okse+?

Vi var i faglig utvalg for noen år siden, og da fikk vi beskjed om det, og samtidig beskjed om hvor lang tid de regnet med å bruke.

Det er ikke bare sykdomen som ver viktig, men hvordan du håndterer den, derfor er det også psykologer med. Saksbehandleren deres spurte sikkert mye om det. Dersom dette ikke er godt nok gjort i sakspapirene, kan dere risikere at de ber om tillegsrapport.

Håper du ikke ble skremt av dette, jeg ønsker deg i allefall lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nick akkurat nå

Vi var i faglig utvalg for noen år siden, og da fikk vi beskjed om det, og samtidig beskjed om hvor lang tid de regnet med å bruke.

Det er ikke bare sykdomen som ver viktig, men hvordan du håndterer den, derfor er det også psykologer med. Saksbehandleren deres spurte sikkert mye om det. Dersom dette ikke er godt nok gjort i sakspapirene, kan dere risikere at de ber om tillegsrapport.

Håper du ikke ble skremt av dette, jeg ønsker deg i allefall lykke til!!!

Håper at vi slipper FU, og håper at de ikke ber om tilleggsrapport, for da blir det enda lenger å vente.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...