Gå til innhold

I dag ble jeg 'bestemor' !! :o))


Noraførr

Anbefalte innlegg

Ikke verst å bli 'bestemor' før man blir mamma.....men det har altså jeg blitt *ler*

I dag fikk min eldste stedatter (22 år gammel) sitt første barn. En deilig, liten gutt - tatt med keisersnitt da han ikke ville snu seg i riktig leie (lå med rumpa ned i bekkenet).

Så i dag blir det flaggheising og besøk på sykehuset. Morfaren er sprekkeferdig av stolthet :o) Første gutten i familien - han har jo tre jenter og sannsynligheten for at kina-gullet vårt også er en jente er også stor, så det er ikke fritt for at han syntes at et lite guttebarnebarn var toppen.

År 2002 er så visst gledens år for oss, Barnebarn og barn med få ukers mellomrom!

Så spørs det da; Hvordan blir det for lille meg (33 år ung) å måtte dele seng med en bestefar heretter ?! *lol*

Gla´hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen i klubben! :-) Min gubbe takler fint å være småbarnspappa og dele seng med en mormor han! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzzå, det er andre enn meg som har en sånn gammal resirkulert mann ja. ;-)

Gratulerer med lillegutt! Det må være litt rart å tenke på at "lille Kinatante" sannsynligvis er eldre enn den nyfødte nevøen sin, ikke sant?

Og så er det jo så greitt at dere får noe å henge fingrene i og tenke på fram til tildelingen deres kommer! :o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Så morsomt! Gratulerer til både deg og Noraførr-mannen! Litt morsomt at en tante og en nevø blir nesten jevngamle lekekamerater. Håper ventetiden går litt fortere nå med det lille barnebarnet i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som bestemor, kjære Noraførr :-)))

Og, nå er det snart din tur til å bli MAMMA - tenk det, du!!!

Sommerklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som bestemor, kjære Noraførr :-)))

Og, nå er det snart din tur til å bli MAMMA - tenk det, du!!!

Sommerklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer,- så koselig med en liten "hane i høneflokken"!

Håper dere snart får beskjed om at "tante" er klar for henting i Kina også...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen i klubben! :-) Min gubbe takler fint å være småbarnspappa og dele seng med en mormor han! :-)

Gratulerer kjære bestemor Noraførr :o))). Håper tante kommer inn i familien snart-snart-snart !!!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til både deg og bestefar. Så gøy at dere får noe ekstra å glede dere over nå i innspurten.

Er det ikke godt å kan glede seg med andre som også får barn :-))

For min del har det ikke alltid vært sånn. Men nå er det bare godt å leve :o)))))))

Varm klæm fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til både deg og bestefar. Så gøy at dere får noe ekstra å glede dere over nå i innspurten.

Er det ikke godt å kan glede seg med andre som også får barn :-))

For min del har det ikke alltid vært sånn. Men nå er det bare godt å leve :o)))))))

Varm klæm fra

heisann,

jaaaa, livet er godt å leve. Gleden over at andre får barn har jeg klart å beholde gjennom hele min UFB-periode. Xtra artig er det selvfølgelig når så nær familen forøker seg - gleder meg masse til å se den lille pjokken i kveld.

Skjønner at du er nordfra - Hvor da? Blir jo litt nysgjerrig, vettu´ *ler*

Hvis du ikke vil 'kringkaste' det, så kan du godt sende meg en mail; [email protected]

Hvordan har du den nå i siste ventefasen før tildelingen?! Jeg føler meg usannsynlig rolig....ennå, kan nesten ikke tro at vi er de neste som står for tur.....Men vi føler oss klar for forløsning og klar for den store oppgaven som venter oss.

Ha fortsatt ei god ventetid!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Så koselig for deg/dere. Håper forresten at den store telefonen snart kommer til dere med beskjed om at kinagullet er klart for den store reisen hjem til dere!

Når det gjelder besteforeldre så var jeg på besøk hos mine foreldre forrige helg, og der traff jeg en gammel venninne jeg ikke har sett på nesten 20 år (skjønner jeg begynner å bli gammel ...) og som har flyttet tilbake til vårt felles hjemsted. Jeg var ute med min ynste datter da jeg møtte henne, og hun spurte nysgjerrig min datter hva hun heter. 'Jeg hetel NN og æl tle ål' svarte min gullklump. Hun spurte så forundret om det var min datter; hun selv ble mor på den tiden vi så hverandre sist :-)-Jeg bekrefter at jeg har startet sent med godt ! Hun derimot kan fortelle med stor stolthet at hun er mormor til en treåring!

Jeg føler meg ikke som noen bestemor ennå til det er jeg altfor opptatt med mine små og en aktiv hverdag, men det gjør hun og koser seg med det. Livet tar forskjellige vendiger for de fleste av oss; så om man er ung eller gammel, om man er mamma eller bestemor så er det stas med de små som beriker familien.

Kos deg med bestefar du, og gled deg over din store familie som stadig øker i omfang!

Lykke til med de siste venteukene fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...