Gå til innhold

En kjedelig sommerferie


Gjest Tarjaa

Anbefalte innlegg

Gjest Tarjaa

Er snart ferdig på skolen nå, men kan ikke si at jeg gleder meg så sinnsykt til å få ferie..

- "Beste"venninna mi fikk seg type for snart 5 mnd siden, og siden har jeg ikke sett noe til henne utenom skolen omtrent.. Nå har hun blitt 16 hun og, og da får hun overnatte med han, så jeg regner med at jeg ikke ser henne så ofte..

- Kjæresten min reiser fra meg og kommer ikke hjem før i august :(

- Ei anna god venninna har brekt foten, så hun kan ikke være med på noe omtrent.

- Søskenbarnet mitt har brekt begge armene

... og jeg er dømt til en 3 ukers ferie hos bestemor eller på hytta.. Vet ikke hva som er verst ennå.. =/

Hva skal jeg finne på?? Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan få være hjemme istedet.. alene sådan.. ;) Og ikke bli plassert hos ei gammel tante som ikke lar meg få være ute til etter barnetv... Hjelp meg noen:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria

venninna di er ingen ordentlig venninne hvis hun dropper deg bare fordi hun har fått seg type. Det kommer hun til å angre på hvis det blir slutt og hun ikke har noen venninner til å trøste seg. Kjærlighet er ikke nok, en trenger vennskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...