Gå til innhold

Overraskelse...


karizza

Anbefalte innlegg

For en måned siden sa en gutt at han liker meg. Jeg kaller han Tommy. Men han har liksom hele tiden fremstilt det som at han er mest ute etter bare å ha sex med meg, og det vil ikke jeg... De andre sa til meg også at "Han kommer til å såre deg hvis du lar deg lure av han! Han er en rundbrenner!".

Så fredagen, jeg hadde vært ute å drukket. Var kommet hjem, og hadde lagt meg. Så ringte Tommy. Han spurte om han fikk sove hos meg. Jeg nektet først, for jeg tenkt at han var ute etter sex.

Men det endte med at jeg sa han bare kunne komme. Jeg har jo en sofa han kan sove på. Så det gjorde han da, fem minutter etter kom han tuslende inn døra.

Vi satt en stund å snakket før jeg begynte å bli trøtt. "Får jeg sove med deg?" jeg nektet naturligvis igjen, for nå var jeg helt sikker på at han ville bare en ting.

"Jeg lover, jeg skal ikke røre deg! Jeg vil bare være med deg..." så det var greit, men da fikk han også holde fingrene av fatet.

Og det gjorde han!!!

Vi har rotet litt før, og det ble litt klining nå også, men der stoppet det hele. Han gjorde absolutt ingen forsøk på å komme ned i buksa på meg. Jeg sovnet der i armkroken hans, noe så herlig... En type som absolutt ikke prøver seg straks han får en jente i armene... Ikke det at jeg er uimotståelig(for det er jeg ikke!!!), men rundbrennere bryr seg ofte ikke om sånt...

Morran etter dro han motvillig derfra. Jeg kunne ikke kjøre ham heller, for bilen min sto på andre siden av bygda. Jeg hadde ikke hastverk med å få han hjem heller, jeg falt pladask, for å si det sånn...

Men jeg er litt usikker fremdeles... Hva mente han egentlig?? Er han ingen rundbrenner likevel? Jeg vet fremdeles ikke om jeg tør å satse 100 % på han... Han sa til meg like før vi sovnet, "Du tror sikkert at jeg er en drittsekk... Men jeg er ikke det lengre nå...".

Hva skal jeg tro på?? Han eller ryktene?? Mange har en utrolig evne til å lure andre... Jeg har blitt såret så utrolig mange ganger at jeg er helt pulverisert innvendig. Vil helst ikke bli såret igjen...

Hva ville du gjort?? Hva syns du dette høres ut som...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så påstår dem at kvinnfolk er vanskelig å skjønne seg på...

La han streve med saken i et halvt års tid, og følg med på om han strever andre steder også...

Hvis han gidder holde på må jo fyren være forelsket da :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om han er forelsket.... men man vet jo aldri... Jeg støtter meg til det Nyco sier, så får du svaret, selv om du må vente en stund.. men er det ikke verdt det?

Men tenk litt over ryktene: Er det bare rykter, eller har du (evt. noen gode venner som du stoler på) sett noe selv som kan tyde på at de er sanne?

Jeg forelsket meg også i en såkalt rundbrenner, skjedde ingenting mellom oss annet enn klining, jeg fikk sjokk da han sa at han ville vente med mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om han er forelsket.... men man vet jo aldri... Jeg støtter meg til det Nyco sier, så får du svaret, selv om du må vente en stund.. men er det ikke verdt det?

Men tenk litt over ryktene: Er det bare rykter, eller har du (evt. noen gode venner som du stoler på) sett noe selv som kan tyde på at de er sanne?

Jeg forelsket meg også i en såkalt rundbrenner, skjedde ingenting mellom oss annet enn klining, jeg fikk sjokk da han sa at han ville vente med mer....

Jeg har en venninne som var sammen med ham for et par år siden. Hun har pratet bare dritt om han, men hun har aldri nevnt noe om at han var utro... Bare at han var veldig ekkel da det ble slutt med dem.. Men de passet absolutt ikke sammen, og forholdet dems var bare rot hele tiden(som hun sjøl har fortalt ihvertfall).

Jeg har aldri hørt noe om at han er horete eller noe sånt, har egentlig ikke sett det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som var sammen med ham for et par år siden. Hun har pratet bare dritt om han, men hun har aldri nevnt noe om at han var utro... Bare at han var veldig ekkel da det ble slutt med dem.. Men de passet absolutt ikke sammen, og forholdet dems var bare rot hele tiden(som hun sjøl har fortalt ihvertfall).

Jeg har aldri hørt noe om at han er horete eller noe sånt, har egentlig ikke sett det heller...

Det er ganske normalt å prate dritt om ekser da.... men hvis du skal bli sammen med denne fyren bør du ta en prat med venninna di først (og overse drittpraten hennes) og være sikker på at hun ikke har noe imot det... det er ikke alltid like greit å blande seg opp i venninners ekser. Ta vare på vennskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske normalt å prate dritt om ekser da.... men hvis du skal bli sammen med denne fyren bør du ta en prat med venninna di først (og overse drittpraten hennes) og være sikker på at hun ikke har noe imot det... det er ikke alltid like greit å blande seg opp i venninners ekser. Ta vare på vennskapet.

Jeg vet det, så jeg har ikke tort å stole heeelt på det hun sier..

Neida, jeg er fullstendig klar over det. Har aldri lagt an på noen mine venninner har vært sammen med før. Men jeg har tatt en skikkelig prat med henne, og for henne er det helt i orden. Hun har annen kjæreste nå, og er lykkelig forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det, så jeg har ikke tort å stole heeelt på det hun sier..

Neida, jeg er fullstendig klar over det. Har aldri lagt an på noen mine venninner har vært sammen med før. Men jeg har tatt en skikkelig prat med henne, og for henne er det helt i orden. Hun har annen kjæreste nå, og er lykkelig forelsket.

Men da er det jo bare å kaste seg over ham...:-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...