Gå til innhold

Sjenert gutt...


Gjest Stina

Anbefalte innlegg

Gjest Stina

Jeg har peilet ut en gutt på 25 år. Han er utrolig flott gutt. Men så sjenert at jeg lurer på hvordan i alle dager jeg skal få fatt i ham...

Sist jeg så ham, det var for tre uker siden(eller noe sånt...). Da var vi begge to veldig fulle. Da klinte vi og danset litt. Så nå er jeg veldig usikker... Jeg tør jo ikke gå videre med ham heller, det kunne jo være bare sånt fylletøv...??

Han er sånn at når han er full, tør han stort sett det meste, men straks han blir edru, tør han ingenting mer.

Jeg er sånn at jeg kliner ALDRI med en gutt hvis jeg ikke mener noe med det!! Hvis jeg kliner med en gutt, da vil jeg noe mer. Men er det sånn med dere andre også?? Eller det bare jeg som er feig??

Før har vi pratet veldig mye når vi har drukket. Når han er edru, sier han aldri noenting uansett... Men det har aldri vært mer enn prat og sånt. En gang tok han meg i hånda mens vi snakket om hvor lenge siden det var jeg hadde sett han, men jeg tør ikke ta det alvorlig...

Jeg er så utrolig redd for å være for innpåsliten, at han skal bli lei. For jeg vet heller ikke hva han tenker, og hva han mener med det han sier... Ikke tør jeg gi han respons med en gang heller, for da kan han ta meg for å være billig...

Hva skal jeg gjøre?? Evt for å oppnå kontakt med han.. Er veldig sjenert sjøl, og alt er ikke like enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han er SÅ sjenert, må du nok ta det litt på alvor at han tok deg i hånda når han var edru.... du skulle nok tatt initiativet til noe mer der ja...... :-)

Hvis har er så sjenert kan du ikke vente at han kommer til å ta initiativet, selv om han egentlig vil....

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er SÅ sjenert, må du nok ta det litt på alvor at han tok deg i hånda når han var edru.... du skulle nok tatt initiativet til noe mer der ja...... :-)

Hvis har er så sjenert kan du ikke vente at han kommer til å ta initiativet, selv om han egentlig vil....

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er SÅ sjenert, må du nok ta det litt på alvor at han tok deg i hånda når han var edru.... du skulle nok tatt initiativet til noe mer der ja...... :-)

Hvis har er så sjenert kan du ikke vente at han kommer til å ta initiativet, selv om han egentlig vil....

Lykke til:-)

Han var ikke edru da han tok meg i hånda.. han var ikke akkurat kanon da, men hadde drukket litt... bare til opplysning...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Er i eksakt samme situasjon som deg akkurat nå.

Har møtt en søt gutt, på fest. Og der tok jeg iniativet, han ble helt paff.

Vi klinte og sånn. Da vi møttes senere, var begge edru. Og jeg merket at han var sjenert. Jeg ble usikker, og visste ikke hvordan jeg skulle te meg.

Men jeg fant ut at han er til å stole på, og jeg vil ikke gi slipp på ham.

Så jeg har funnet ut at jeg må stole på meg selv - og ham - og bare hoppe i det. Jeg er NØDT til å presse meg selv til å vise interesse, ellers kan jeg miste ham.

Og det samme gjelder deg, vil jeg tro. Du må ta sjansen, hvis du vil at det skal blir noe mer. Ellers tror jeg det er liten sannsynlighet for at det vil bli noe mer mellom dere. Tro meg!

Ring ham! :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i eksakt samme situasjon som deg akkurat nå.

Har møtt en søt gutt, på fest. Og der tok jeg iniativet, han ble helt paff.

Vi klinte og sånn. Da vi møttes senere, var begge edru. Og jeg merket at han var sjenert. Jeg ble usikker, og visste ikke hvordan jeg skulle te meg.

Men jeg fant ut at han er til å stole på, og jeg vil ikke gi slipp på ham.

Så jeg har funnet ut at jeg må stole på meg selv - og ham - og bare hoppe i det. Jeg er NØDT til å presse meg selv til å vise interesse, ellers kan jeg miste ham.

Og det samme gjelder deg, vil jeg tro. Du må ta sjansen, hvis du vil at det skal blir noe mer. Ellers tror jeg det er liten sannsynlighet for at det vil bli noe mer mellom dere. Tro meg!

Ring ham! :)

Lykke til

Jeg har vist ham interesse. Vi klinte i fylla her for tre uker siden eller noe sånt. Men da var vi fulle naturligvis...

Å fortelle ham at jeg er intr, har jeg ingen problemer meg. Ikke edru heller, men jeg greier ikke bare å si det sånn helt uten videre. Jeg må liksom ha en foranledning...

Etterpå er det liksom enkelte som pleier å trekke seg unna, og det er her jeg vanligvis klarer å avbryte hele greia. Da innbiller jeg meg at de er ikke intr, og så gjør jeg ikke mer av det...

Han jeg også har funnet, er en kjempegutt. Veldig ordentlig og grei. Så hvis jeg bare klarer å finne veien til hans hjerte, så har jeg en flott fyr...

Sukk... Ting skal ikke være enkelt nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...