Gå til innhold

bekreftelse?


Gjest flo

Anbefalte innlegg

snakket med noen bekjente her om dagen. Papirene deres hadde blitt sendt suak i februar, men de har fremdeles ikke fått noe bekreftelse på at papirene er mottatt. Kan det være en glipp, eller har de rett og slett ikke mottatt papirene dderes? Hender det at bekreftelsen ikke kommer, og at man plutselig endag bare blir godkjent/ikke godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinabarn

Mener bestemt at alle får et bekreftelsesbrev fra BUFA/SUAK. Her får du et "kønummer" som du skal oppgi ved eventuelle henvendelser. Tror absolutt jeg ville ringt og sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wasserfaldfelder

Hei! Dette skjedde noen bekjente av oss også. Til slutt ringte de Suak, og der var det ikke kommet noen søknad. Det viste seg at sosialkontoret hadde forlagt rapporten på kontoret og dratt på ferie. Dermed ble saken forsinket i 3 mnder. Sikkert lurt å ringe BUFA og spørre.

Wasserfaldfelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bestemt at alle får et bekreftelsesbrev fra BUFA/SUAK. Her får du et "kønummer" som du skal oppgi ved eventuelle henvendelser. Tror absolutt jeg ville ringt og sjekket.

Hvor lang tid går det fra de mottar sosialrapporten til de sender bekreftelse og kønummer??

Har ventet litt under 1 uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annesophie

Mener bestemt at alle får et bekreftelsesbrev fra BUFA/SUAK. Her får du et "kønummer" som du skal oppgi ved eventuelle henvendelser. Tror absolutt jeg ville ringt og sjekket.

Jeg fikk ingen bekreftelse fra SUAK, bare godkjenningen 2 1/2 måned etter at dokumentene ble sendt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Hvor lang tid går det fra de mottar sosialrapporten til de sender bekreftelse og kønummer??

Har ventet litt under 1 uke :-)

Vi fikk bekreftelsen om torsdagen 13.6, og da skrev de at vi hadde reg.dato den 4.6. Jeg tror bv sendte papirene den 30.5. Så det tok to uker.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tid går det fra de mottar sosialrapporten til de sender bekreftelse og kønummer??

Har ventet litt under 1 uke :-)

Det tok akkurat 1 mnd. fra papirene våre ble sendt SUAK til vi fikk brevet med vårt løpenr. og antatt behandlingstid...

Så ha tålmodighet....

PS! Vi fikk reg.dato i SUAK to dager etter at papirene ble sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk bekreftelsen om torsdagen 13.6, og da skrev de at vi hadde reg.dato den 4.6. Jeg tror bv sendte papirene den 30.5. Så det tok to uker.

Hilsen

Ok, da er det bare å vente.. ble litt skremt av innlegget hvor det ble sagt at BUFA ikke hadde mottatt søknaden :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...