Gå til innhold

rao


Gjest lilja

Anbefalte innlegg

Gjest lilja

Har du fått no' post fra meg de siste dagene?

Har sendt deg en diger mail (som tar en liten evighet å laste) men her i PC-problemenes høyborg er det aldri godt å vite...Du får gi lyd hvis du ikke har hørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :o)). Nei- jeg har ikke fått noe mail fra deg, dessverre :-(

Har du litt problemer med mailen din, eller ??. I allefall veldig irriterende når ting ikke funker !!

Håper dere har det bra, og at du får sendt meg mailen om ikke så¨lenge :)

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Har du fått et par mail fra meg de siste dagene? Jeg er på planleggingsstadiet med å få til et treff i sept. og venter på litt innspill fra deg der nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Har du fått et par mail fra meg de siste dagene? Jeg er på planleggingsstadiet med å få til et treff i sept. og venter på litt innspill fra deg der nord.

Det kom 2 mailer fra deg i går. Meningen er at det skal komme svar i løpet av ettermiddagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...