Gå til innhold

(Tittel mangler)


Liljekonvall

Anbefalte innlegg

Liljekonvall

Min kjære, lille Julie. I dag er det din to-årsdag. Det er to år siden du ble født, død under fødselen. To år har gått, og mye har skjedd. Det går ikke en dag uten at du er i mine tanker. Jeg savner deg sånn.

Det er så mye som skulle ha vært annerledes. Du skulle ha vært en livlig to-åring nå, som skulle ha funnet på mange pek, og mye gøy sammen med din storesøster. Sammen skulle dere ha undret dere over den nyfødte lillebroren deres. Han fikk vi heller ikke beholde. Jeg håper du og lillebror er sammen nå, så blir det kanskje lettere for meg å finne dere, når den tid kommer.

Det blir ingen morsom bursdagsfeiring med gaver, ballonger, kaker og sprudlende barn i dag. Det er stort sett bare mamma som husker din bursdag. Jeg skal sette friske blomster på din grav, og også på lillebrors grav. Dere er begge alltid i mine tanker, og dere lever i mitt hjerte.

Jeg skulle så gjerne.... Men vet det er umulig.

Til lykke med dagen, min egen engel.

Hilsen mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Kjære Liljekonvall

Vil bare sende deg noen varme tanker på din datters 2 års dag. Merkedager er ofte vonde å komme seg igjennom, men samtidig kan de markeres på en fin måte. Merkedager gir tid til ettertanke- noe som kan være godt i ukene, månedene, årene etter at man har mistet et barn.

Ønsker deg alt godt.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...