Gå til innhold

Hva ville DU gjort?


yaya

Anbefalte innlegg

Hva ville DU gjort dersom du var virkelig forelska i en gutt som hadde dame? Du kjente han fra før fordi venninna di var sammen med han for 2-3 år siden. Hun hadde forresten ingen føleser for han lengre, men ville nok blitt skuffa om hun fikk vite at du var forelska i han. Han flørta dessuten mye med deg, og gav deg av og til et aldri så lite håp. Du trodde også kanskje at han tidligere har vært forelska i deg, men den gangen var du for dum til å ikke føle det samme tilbake. Dessuten sa han det aldri direkte, men mye tydet på det. Du har dessuten fått bekreftet det av hans kompiser og av dine venninner. Han har vært sammen med dama si i over 2 år, men forholdet har hatt sine intriger, spessielt i det siste. Du har likt denne gutten siden det ble slutt mellom han og venninna di (2-3 år).

Hva ville du gjort? Sagt noe til han? Bare prøvd å glemme han? Men hva om det er umulig? Og da mener jeg UMULIG...

Jeg bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville holdt meg unna han... Det er ganske mange grunner til det i din fortelling..., dessverre...

Sorry, men det er hva jeg ville gjort.

Min venninne såra meg i fjor. Jeg var intr i en fyr, og hun ble sammen med han rett foran øya på meg. DET syns jeg var ganske ille gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville holdt meg unna han... Det er ganske mange grunner til det i din fortelling..., dessverre...

Sorry, men det er hva jeg ville gjort.

Min venninne såra meg i fjor. Jeg var intr i en fyr, og hun ble sammen med han rett foran øya på meg. DET syns jeg var ganske ille gjort.

Skulle hun bare gitt f i fyren siden du var interesseret??? Tenk på venninnen din da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 år? :-o

Neish.. Iblant må man være slem og egosentrisk og ufølsom og lite empatisk, og tråkke på andres følelser, dersom de er sære nok. Ihvertfall når alternativet er å tråkke på dine egne enda hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...