Gå til innhold

Falske rykter?


Gjest venter på tildeling

Anbefalte innlegg

Gjest venter på tildeling

I medlemsbladet til Inor Adopt sto det referat fra besøketi mai - og det sto der at det var signaler om kortere ventetid - kanskje ned mot 12-13 mnd. igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håååååper du har rett, og vet at andre byråer også ha fått denne beskjeden.

Håpehåpehåpehåpe.....

Men bare tiden vil vise!

HIlsen en annen utålmodig venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nå på akkurat de ryktene jeg vil tro på ;-)

Og jeg tror ikke på noe lengre ventetid nå. Iallefall ikke på neste tildeling:o))))))

Hilsen ei som ser lyset i tunellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håååååper du har rett, og vet at andre byråer også ha fått denne beskjeden.

Håpehåpehåpehåpe.....

Men bare tiden vil vise!

HIlsen en annen utålmodig venter

Huff, lengre ventetid var i hvertfall ingen gladnyhet i disse dager. Hadde trodd etter å ha ventet snart i 8 mnd siden søknaden ble sendt til Kina at det var høyst 5 mnds ventetid igjen. Må jeg vente i 10 mnd til, ja da tror jeg at jeg blir smårar...

Synes det er merkelig at det ikke har kommet noe informasjon fra de norske foreningene om dette, dersom det er tilfelle. Skulle jo tro at de norske foreningene hadde fått samme beskjed fra CCAAs representanter da de var på Norgesbesøk i mai. Er det de samme personene fra CCAA som drar til de nordiske landene, eller har de delt de nordiske landene i mellom seg? Tror jo at vi hadde fått beskjed fra foreningene dersom ventetiden skulle gå så dramatisk opp slik det ryktes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med "benie" på det punktet!

Når ingen norske foreninger har fått samme beskjeden fra CCAA da de var på besøk, velger jeg å tro at noen i Danmark har misforstått...

Inor hadde jo til og med fått signaler om det motsatte!!!

Men jeg forstår engstelsen for lengre ventetid nå i "sluttspurten"...gjett om jeg gjør!

Jeg VIL så gjerne være tobarnsmamma til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med "benie" på det punktet!

Når ingen norske foreninger har fått samme beskjeden fra CCAA da de var på besøk, velger jeg å tro at noen i Danmark har misforstått...

Inor hadde jo til og med fått signaler om det motsatte!!!

Men jeg forstår engstelsen for lengre ventetid nå i "sluttspurten"...gjett om jeg gjør!

Jeg VIL så gjerne være tobarnsmamma til jul...

Jaaaaaa, da er vi enige om det. Vi tror det vi vil tro, og inntil det motsatte er bevist, så syns vi at Inor sin versjon er mye mer sympatisk enn den danske! :o))

Egentlig syns jeg det er ganske underholdende å følge med på disse amerikanske listene, men det er litt frustrerende når informasjonen spriker i alle retninger, det er det!

Hilsen en anne - foreløbig tålmodig - venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...