Gå til innhold

1 år siden TELEFONEN


mammamin

Anbefalte innlegg

Nå er det noen få dager siden det var 1 år siden vi fikk TELEFONEN!!!! Tankene går tilbake til den store dagen. Telefonene vi tok, turen ned til AF for å hente BILDET, alle gratulasjonene og blomstene, gledestårene.... Og - for et fantastisk år dette har vært...Så heldige vi er som fikk bli foreldre til akkurat dette skjønne barnet!!!! Å tenk, nå er vi igang med neste adopsjon. Tenk at jeg skal få oppleve alt dette en gang til... Ventetiden, spenningen, forberedelsene, reisen, landet vi har blitt så glad i , hjemkomsten og hverdagen som to-barns mamma. JEG GLEDER MEG!!!!!! Jeg gleder meg noe veldig......

Jeg er priveligert og utrolig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette hørtes veldig koselig ut. Hvor har dere adoptert fra?

Kos dere med prosessen og den dere allerede har...

hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette hørtes veldig koselig ut. Hvor har dere adoptert fra?

Kos dere med prosessen og den dere allerede har...

hilsen fra meg.

Takk for svaret. Jeg er "ny" her på DOL, og syntes det var veldig koselig å få respons. Ja, du kan tro vi koser oss!!!! Vi har adoptert fra Colombia, ICBF. Ønsker det samme denne gangen også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg er "ny" her på DOL, og syntes det var veldig koselig å få respons. Ja, du kan tro vi koser oss!!!! Vi har adoptert fra Colombia, ICBF. Ønsker det samme denne gangen også. :-)

hei igjen!

Vi ønsker oss privat barnehjem i Colombia, men er veldig itvil hva vi skal gjøre etter at de ble stengt. Ønsker oss veldig en baby. Hvor gammel var deres da dere fikk?

Går det an å skrive på søknaden til ICBF at man ønsker en liten baby?

Vi har fått godkjenning og må vel snart bestemme oss. Er ikke helt sikker på veien videre. Får ta en telefon til AF.

Lykke til med deres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Vi ønsker oss privat barnehjem i Colombia, men er veldig itvil hva vi skal gjøre etter at de ble stengt. Ønsker oss veldig en baby. Hvor gammel var deres da dere fikk?

Går det an å skrive på søknaden til ICBF at man ønsker en liten baby?

Vi har fått godkjenning og må vel snart bestemme oss. Er ikke helt sikker på veien videre. Får ta en telefon til AF.

Lykke til med deres valg.

Barnet vårt var 16 mnd. da vi hentet det. Det er en fantastisk alder. Tenk å gå hjemme i 1 år å få oppleve utviklingen på dette alderstrinnet. Det har vært veldig morsomt! Jeg tenkte også veldig mye på dette med baby, men angrer ikke på at vi valgte ICBF. Synes jeg har fått oppleve litt det med babystadiet, for de er jo ikke store når de er 16 mnd. Barnet vårt brukte fremdelses morsmelkerstatning på flaske da vi hentet det. Vi har lært å gå sammen, snakke, spise selv ++++. Da vi var i Colombia traff vi et par norske familier som hadde adoptert via private barnehjem, og barna de fikk var på vårt barns alder (og eldre). Og - vi traff familier som hadde adoptert via ICBF som fikk barn fra 6 - 10 mnd. Så - det er ikke 100% sikkert at man får en baby selv om man adopterer via det private. Mener ikke å forvirre deg - eller å gjøre deg fortvilet - men det er nok viktig å være klar over dettet. Ønsker deg lykke til med valget. Jeg kan virkelig anbefale ICBF på det varmeste, men det er viktig at valget dere gjør føles rett for dere :-)))) Håper å høre fra deg igjen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...