Gå til innhold

Hva skal du gjøre i sommer?


Cathepus

Anbefalte innlegg

Jeg vet i hvertfall hva jeg skal gjøre! Nemlig MINST MULIG !!!!

Dessuten skal jeg til Løkken i Danmark og da skal det festes og drekkas MAXIMALT !!!!

Drekka meeeeer !!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Michelle19

Jobbe, jobbe og jobbe, ellers sulter jeg og bli kastet ut av leiligheten. Og en tur til Køben!!! :)

Skal to uker til Algarvekysten med bestevenninna mi, og så skal jeg nok noen dager på Quarten. Quarten anbefales på det sterkeste!!!! Vært der 3 år nå, og hatt det MEGAGØY hver gang!! God somme til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, en fylletur til Løkken hørtes gøy ut, _men_ da hadde jeg nok drukket meg i hjel kan jeg tenke meg! *usj*

Ellers så blir det vel samme som deg. Gjøre minst mulig altså!

Men jeg skal feriere tre-fire uker hos tante på Sørlandet. Det skal bli gøy å treffe igjen sommervennene mine!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...