Gå til innhold

Hvilken SANG??


Gjest maryland

Anbefalte innlegg

Gjest maryland

hey!!

Kan dere please hjelpe med?? Satt å hørte på en kasett i bussen på en skoletur å da hørte jeg den sangen jeg digga da jeg var yngre. Men jeg vet ikke hvem som synger den!!

tror den heter :; " i swear" den er sånn:

"i swear(,i swear), by the moon and the stars in the sky.. I'll be there (,i'll be there)

For better or worse, to death do us part, i love you with every beat of my heart, couse i swear.. "

Det er det eneste jeg husker.. please hjelp meg!!!

klemz maryland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maryland

Hm, husker at det var en versjon av den sangen med et boy band kalt All 4 one - I swear

takk:) d var nok den versjonen jeg var ute etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen heter I swear... Husker ikke helt i farta hva de het som synger den, men det er ikke noe problem å finne ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frikk

takk:) d var nok den versjonen jeg var ute etter..

Åh herreguuuuud.... Den sangen var populær for 10 år siden! Greit nok at f.eks. Elvis enda er populær... Han hadde vel talent. Men den smørja av et band, All 4 one... Hvem bryr seg om dem nå, 10 år senere? Har du ikke nok av andre gutteband å sikle etter nå om dagen? Det kryr jo av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blame

Åh herreguuuuud.... Den sangen var populær for 10 år siden! Greit nok at f.eks. Elvis enda er populær... Han hadde vel talent. Men den smørja av et band, All 4 one... Hvem bryr seg om dem nå, 10 år senere? Har du ikke nok av andre gutteband å sikle etter nå om dagen? Det kryr jo av dem...

Your point being...?

Folk har forskjellig smak, og det der var bare usaklig fra din side.

Folk har forskjellig smak, er det opplest og vedtatt at Elvis hadde talent? Jeg har til og med hørt noen omtale The Doors som et boyband.. Det som andre synes er 'mainstream' og kjedelig, høres bra ut for andre. Deal with it.

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebecha

Gruppa heter Boyz II Men (Boyz to men), og er svindyktige.

Sangen heter I Swear, som du sikkert har fått med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...