Gå til innhold

hvor er de blitt av?


Gjest milk

Anbefalte innlegg

Selvsagt er det brystene jeg snakker om... De bare henger og slenger som to skinnfiller. Barnet mitt er ett år og han ammer fremdeles. For all del, er tillhenger av amming og angrer ikke, er nesten litt stolt over den ammejobben jeg har gjort.....men jeg må innrømme at jeg føler meg lite tiltrekkende for mannen min. (vil helst bruke t-shorte i senga ol.) Synes selv det er teit og at det egentlig ikke burde bety noe når jeg er så heldig å friskt, sundt barn og en slik herlig familie etc. Men har faktisk fått komplekser for brysene. Når de er tomme for melk, er de spesielt slappe og tynne. Vil de bli litt bedre enn de er nå(uten at jeg legger på meg? Hva når jeg begynner på p-piller igjen, vil det hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tenker et år eller to etter endt aming har de nok tatt seg opp igjen. En jeg kjenner ammet 6 jenter gjennom åra. Hun hadde bare skinnfiller igjen. Det tok faktisk 3 år hos henne, men nå kan hun kjempe mot pamela når som helst :-)

Noen p-piller (blant annet yasmin) har jeg hørt kan få kjertlene i brystet til å hovne litt opp hos enkelte, så de ser større ut mens du bruker pillen.

Jeg ammer nå på 19. måned.Brystene har vært ganske små en stund faktisk, men jeg synes de ble bedre etter jeg begynte på yasmin. Synes utrdrivningsrefleksen ble bedre enn den har vært på lenge også; underlig nok.

Har investert i en pen push-up bh med silikonpute i til ammeslutten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjelder mange av oss..

De største påkjenningen på brystene skjer faktisk på slutten av graviditeten og de første dagene/ ukene etter fødsel, så selv de som ikke ammer (eller slutter fort) kan få like "slitne" pupper etter fødsel.

Det tar seg noe opp igjen! Og det finnes mye bra undertøy! Og er du skikelig misfornyd eter en stund, og du vet du ikke skal ha fler barn, finnes det jo flinke plastikk-kirurger (selv om jeg holder meg til undertøy som gir litt push..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...