Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Har det mye bedre i dag:det er ikke så tungt i dag,jeg smiler og har det greit nok.Har t.o.m. holdt en liten jentebaby idag!Hun er født 2 dager før jeg hadde termin med Nestor så det var en merkelig følelse å ha henne i armene...!Men,det var så GODT å ha henne der også!!Hun lever i beste velgående,grynter og smatter,sover og spiser,gjør det hun skal.Fire uker er hun og kunne hatt en "lekekamerat" på samme alder.....Ja ja,sånn er det nå en gang.

Uansett,det var godt å få lov til å holde henne en stund:få lov å drømme seg litt bort..!Det ER godt for meg å se at det blir født levende,fine barn også,selvom det er en blandet glede..

En tankefull hilsen fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å høre at du har det bedre nå. Vi vil alltid ha dager som er vanskelige å komme gjennom, men heldigvis vil vi også ha dager som er ganske greie.. Håper du får mange gode dager fremover..

Da jeg lese om at du hadde holdt en liten jente som ville ha vært på alderen med din lille sønn, og klarte å glede deg over henne, fikk jeg tårer i øynene.. Det er sterkt å kunne glede seg over andre barn når også du skulle ha sittet der med en liten baby.. Jeg har desverre ikke kommet så langt at jeg kan glede meg 100% over andre barn.

Søskenbarnet mitt og jeg hadde 7 uker mellom terminene våre, og hun fødte i slutten av mai. Jeg har ennå ikke vært på besøk og sett den lille jenta, som nå er noen uker.. Jeg gruer meg sånn!

Det _hadde_ kanskje vært godt også, men jeg vet ikke... Skyver det bare unna til neste dag, og neste dag.....

Godt iallefall å høre at du har det bedre nå, tankefull!

Klemmer fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maria

Hei Tankefull!

Er det ikke deilig med noen bedre dager innimellom? Så fint å høre at du har det bedre, jeg unner deg det. De bra dagene fyller en med energi og livslyst, noe som sårt kan trenges i en tung stund.

Så fint at du har holdt ei lita tulle og at det ikke gjorde vondt. Det kan jo være en prøvelse å gjøre det etter at man har mistet. Jeg har ei venninne som har termin om 4 uker og jeg gleder meg stort til hun skal føde. Jeg føler ingen sjalusi eller misunnelse, bare oppriktig glede på hennes vegne. Når babyen hennes kun er noen uker gammel er jeg så heldig å få lov å passe den et døgn, noe jeg ser frem til.

Ønsker deg mange gode dager fremover. Har sendt deg en mail.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tankefull.

Så bra for deg! Det oppleves ekstra godt å være glad når man har vært trist så lenge. Jeg har ei venninne som fikk ei jente akkurat på dagen tre måneder etter Hannah døde. Første gang jeg holdt henne grein jeg, nå når jeg treffer henne er hun hele tiden på mitt fang, nåde den som forstyrrer kosen.... Det er merkelig å tenke at dette skulle jeg ha hatt, men så tenker jeg at det var jo ikke det. Jenta mi hadde ikke sett slik ut, hun var jo så syk.

Det er godt å høre at det går bedre med deg.Håper du får mange fine glade dager fremover.

Stor klem fra Katrine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...