Gå til innhold

(Tittel mangler)


masim

Anbefalte innlegg

Hei

Ja nå har jeg fått min lille gutt. Og gjett om jeg er glad for at alt er bare bra med han.

Jeg har hatt mange tanker om dette svangerskapet, etter at jeg mistet Erik i fjor.

Om hvordan det var med den lille inni magen min.

Har jo blitt fulgt opp med mange ul, og det har vært en betryggelse for oss.

Endelig smilte sola til oss igjen,

I dag har jeg tenkt å ta med jentene og lillebror på graven til Erik. Nå er vi en til som kommer til å være rundt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Gratulerer. Det må være godt å få et friskt, levende barn. Jeg kjenner deg ikke, men ble veldig glad på din vegne.

Jeg selv er veldig spent for tiden. Mistet Christoffer 18.januar i år i 30.svangerskapsuke. Er nå gravid igjen i uke 12. Skal følges opp på Rikshospitalet. Gruer meg veldig for at det skal være noe galt. Gikk du og var redd hele svangerskapet, eller fikk du en trygghet på at det kom til å gå bra?

Vi som har opplevd den enorme smerten det er å miste et barn, vil også oppleve glede som enda dypere og mer ekte enn mange andre, tror iallefall jeg.

Lykke til med babyen.

Hilsen Ingrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære deg!

Så hyggelig å høre at dere har fått en vakker,liten sønn:det må ha vært en lise for sjelen!Ønsker dere all mulig lykke til fremover.

En stor klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianes mamma

Gratulerer så mye, masim. Jeg kjenner deg ikke men det er så fint å lese slike meldinger.

Hvordan gikk svangerskapet? var du mye redd? fikk du god oppfølging?.

Jeg er også gravid igjen og har mange tanker og er redd for at det skal gå galt igjen.

Ikke at jeg går og tenker på det hele dagen, men når man har opplevd å miste ett barn, så er det en realitet.

Får bra oppfølging fra sykehuset og håper å kan sitte med et lite nurk i armene i desember jeg også.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...