Gå til innhold

Stor Eplekake :-)

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• manne

9

• Taj Mahal

8

• molli

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Flott eplekake det der. Den kan du være stolt av!! :-)

Skrevet

Hehe... det verste er at det ikke ble så ulikt meg heller da jeg la inn mine mål... Det eneste jeg er litt usikker på, er hvor lang jeg er i de målene der. 169 cm utgjør...5"7""?

Anyone?

Skrevet

Hehe... det verste er at det ikke ble så ulikt meg heller da jeg la inn mine mål... Det eneste jeg er litt usikker på, er hvor lang jeg er i de målene der. 169 cm utgjør...5"7""?

Anyone?

under modellen så er det en knapp som man kan forstørre eller minske hele kroppen med 1 størrelse - tror jeg burde ha lagt på litt....men jeg koser meg med den der jeg! :-) og i morgen har jeg mørkt hår igjen ! Hurra!

Gjest Uglemor
Skrevet

Hvordan regner man om høyden? Hvis jeg er 165cm, hva blir jeg da..?

Skrevet

Hva svarer man på dette da? models name, og hvordan finner jeg ut høyde og vekt?

Gjest pirrka
Skrevet

Tøfft! Eg har ingen heimeside å legge ut resultatet på, men var imponert over kor riktig "min" modell vart.

Og så såg det jo ikkje så gale ut heller :-)

Gjest retvizan
Skrevet

Tøfft! Eg har ingen heimeside å legge ut resultatet på, men var imponert over kor riktig "min" modell vart.

Og så såg det jo ikkje så gale ut heller :-)

Link!

Gjest pirrka
Skrevet

Link!

Jammenjammen, linken DIN førde jo berre til modellen min?

Skrevet

Nå fikk du meg til å pludre med dette i går kveld og nå er det på'n igjen.

Hvor høy er jeg da med mine 1,75

og pund = 2.2 ett eller annet

Skrevet

Hvordan regner man om? Jeg er 165 høy og veier mellom 50 og 60 når jeg ikke er gravid... Hjelper du meg? *smiler pent*

Gjest retvizan
Skrevet

Jøss... Du er min dobbeltgjenger, retz!!

Det stemmer sånn noenlunde. Litt ommøblering, og det er i boks: Man tager 4/5 deler av det som befinner seg inni den øverste svarte lefsa, plasserer den ene halvparten - av det 4/5 delene - på de jævlig tynne armene, og den andre halvparten...hmm..nei, den trenger vi ikke.

Sånn.

Gjest retvizan
Skrevet

sånn ble jeg seende ut også :)

*Flire*

Noen driver tydeligvis med kloning her. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...