Gå til innhold

Hund på kennel


Gjest maryland

Anbefalte innlegg

Gjest maryland

Jeg & kjæresten min reiser til syden på fredag, men jeg er så nervør for hvordan det skal gå med hunden min..

Kennelen vi har hunden på er en veldig bra kennel de har passet bl.a politihunder + + De har også et veldig godt rykte, men jeg er så usikker på hvordan d skal gå..

Det er nok bare jeg som er ganske overnervøs.. Har aldri vært borte fra hunden min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt tenker du mye på hvordan det skal gå. DET er helt naturlig. Hunden din vil sikkert få det kjempefint ! Jeg tilbringer selv mye tid på et hundepensjonat ,og HER har hundene det kjempebra !!! De får bra mat ,mye kos & klapp og turer. Hunden leveres nybadet og børstet tilbake til eieren.

http://www.tunge-hundepensjonat.no/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Selvsagt tenker du mye på hvordan det skal gå. DET er helt naturlig. Hunden din vil sikkert få det kjempefint ! Jeg tilbringer selv mye tid på et hundepensjonat ,og HER har hundene det kjempebra !!! De får bra mat ,mye kos & klapp og turer. Hunden leveres nybadet og børstet tilbake til eieren.

http://www.tunge-hundepensjonat.no/index.html

Nybadet sier du? Tror du dette gjelder katter også?

Katten min har grå poter. Har vage minner om at de var hvite før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybadet sier du? Tror du dette gjelder katter også?

Katten min har grå poter. Har vage minner om at de var hvite før..

Du får gjøre som en bekjent av meg. Hun tok på seg hansker, plasserte katta på badeveggen (der stod den ganske så fast med alle fire!) og så dusja hun den elegant med dusjen :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Du får gjøre som en bekjent av meg. Hun tok på seg hansker, plasserte katta på badeveggen (der stod den ganske så fast med alle fire!) og så dusja hun den elegant med dusjen :0)

Har hatt han med i dusjen, men han ble jo ikke ren av det. Såpe kom ikke på tale. Kjæresten tør ikke å dusje naken med katt...pysa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...