Gå til innhold

Vi har fått ei jente !!


Gjest sost

Anbefalte innlegg

Hallo

I går fikk vi telefonen, med beskjed om at vi har fått ei lita jente fra Etiopia. Hun er 6 uker. Vi får sikkert bildet i morgen.

Vi er kjempeglade - og håper at vi får reise ned så snart som mulig.

Er det noen som vet om andre som snart skal ned - eller akkurat har vært i Etiopia? Det hadde vært kjekt å se bilder/video hvis noen akkurat har vært i Etiopia.

Livet er herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke fantastisk? Vi fikk bildene av vår lille prinsesse i helgen, og kan knapt vente til flyet går på mandag.

Når regner dere med å få hente henne? Hun var jo veldig liten da - så gøy!! Vår jente blir 4 mnd. den dagen vi ankommer Sri Lanka, og nærmere 5 når vi kommer hjem. Det er en lang reise. Hvor lenge må man være i Etiopia?

Uansett - lykke til med alle forberedelsene. Det kan ikke beskrives =)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimma

Endelig glanyheter fra Etiopia......

Gratulerer så mye med en liten prinsesse.

Har dere ventet lenge på tildeling? Vi venter også på tildeling fra Etiopia ( barn nr.2 for oss) så vi er selvfølgelig veldig opptatt av hvor lenge man må vente på tildeling nå.

Vi har video og masse bilder fra vår første hentereise i 2000 som dere gjerne kunne få se........ Vi bor i Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, guri.......tenk å få en bitteliten baby. Hun var jammen lita.

Gratulerer så masse;-)))))

Nå ble jeg plutselig litt mer utolmodig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gratulerer så mye med jenta!!

Hun var jo nesten nyfødt. Sjelden man ser så små barn som blir adoptert bort.

Må dere vente lenge før dere får reise å hente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer aller hjerteligst med jenta!!!

Gratulerer såå masse med den lille prinsessen :o))

Håper dere får hente henne snart !!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å høre om nye tildelinger!

Gratulerer så masse!!!

Håper tiden går fort til dere får hjem jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøstjerne

GRATULERER SÅ MYE MED JENTA!!!!!!!

Det må være helt vanvittig herlig å ha fått tildeling!!!!!! Det er sikkert kaos med tanker og følelser inni dere, og mye å lure på. Jeg ønsker dere av hjertet lykke til!!!!!

Vi venter på godkjenningen, og vi har valg nettopp Etiopia OG vi er tante & onkel til en gutt født i Etiopia.

Hvor lenge ventet dere etter at papirene var sendt til dere fikk en datter???

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, guri.......tenk å få en bitteliten baby. Hun var jammen lita.

Gratulerer så masse;-)))))

Nå ble jeg plutselig litt mer utolmodig......

Jeg er faktisk så utålmodig at jeg har fått et snev av lese- og skrivevansker.

Ønsker iallefall "sost" alt godt i tiden som kommer. Ta på deg hatten og vis verden hvor lykkelig det går an å bli :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk så utålmodig at jeg har fått et snev av lese- og skrivevansker.

Ønsker iallefall "sost" alt godt i tiden som kommer. Ta på deg hatten og vis verden hvor lykkelig det går an å bli :o)))

Gratulerer så mye med den vesle jenta. Hun var jammen ikke mange ukene! Er det lenge til dere kan dra å hente henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fantastisk? Vi fikk bildene av vår lille prinsesse i helgen, og kan knapt vente til flyet går på mandag.

Når regner dere med å få hente henne? Hun var jo veldig liten da - så gøy!! Vår jente blir 4 mnd. den dagen vi ankommer Sri Lanka, og nærmere 5 når vi kommer hjem. Det er en lang reise. Hvor lenge må man være i Etiopia?

Uansett - lykke til med alle forberedelsene. Det kan ikke beskrives =)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med ei lita prinsesse sost!!!

Det var herlige nyheter.

Noen venner av oss fikk tildeling for 1 1/2 uke siden - kanskje dere får reise sammen.

Hvor lenge har dere venta på tildeling?

Vi har hatt papirene våre i Etiopia i 6 mnd. nå, men regner med at det er langt fram...

Lykke til med reiseforberedelsene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...