Gå til innhold

tanker i ventetiden


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Ja, nå har det gått lang tid siden vi sendte papirene til barnehjemmet i Colombia, faktisk 15 måneder. På mandag var jeg så rastløs og skikkelig virrete, både hjemme og på jobben. Her hjemme klarte jeg å kaste joggeskoene som sto i en pose på trappa (de var i pose fordi jeg har klart å tråkke i hundebæsj!!!) - i søpla- lukta ble ikke noe bedre kan man si.

På jobben rotet jeg bort nøklene stadig vekk, gjør det aldri ellers.......hi hi.........

Og resten av dagen gikk likedan, gikk bare rundt meg selv.

Når jeg kom hjem var jeg overbevist om at papirene våre måtte ha blitt borte, på noe vis. Tenkte de tristeste tanker. Den mest positive tanken var at vi _kanskje_ fikk tildeling før nyttår; _kanskje_............

Dagen etter gikk bedre, men jeg kjenner jeg lengter og undrer........skjer det ikke noe snart?

Og i dag: i postkassa; der lå brevet fra AF om at vi må oppdatere papirene våre, for barnehjemmet ser på vår sak nå..........jippi!

Det kan fortsatt gå uker, kanskje måneder, men vi er ikke blitt borte i noen papirhaug, vi henger med.

Gleeeeeeeeder meg til tildeling, og nå har jeg fått nytt ståpå-mot.

Lykke til alle andre ventere, og gratulerer alle som har fått tildeling!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei eno!

Neste gang det blir tøft så gå deg en tur ned til meg....:-) Vet veldig godt hvordan det føles i blant selv om vi ikke har ventet så lenge som dere så tror jeg det føles likt. Vi har jo denne lange tiden etter tildeling.

Så godt at dere nå skal samle litt igjen og hvem vet kanskje den STORE telefonen kommer raskere enn du aner.

Lykke til, så snakkes vi snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest evamor

Hei eno

leg kjenner meg så godt igjen vi har no 13 mnd og 2 ukers ventetid etter papirene ble sendt Colombia. Rart de på jobb holder ut med meg det verste er at jeg er sur og grinete på mine kjære arbeidskoleger når de spør om hvordan det går.

Det hjalp lite at vi måtte fornye papirene våre.

jeg er glad at jeg har mye å gjøre på fritiden,men hva no når sommeren er hær og all hobby virksomhet tar ferie?

Dette blei mye syting beklager.

Kos deg i sommer lykke til med den store TELEFONEN.

sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eno

leg kjenner meg så godt igjen vi har no 13 mnd og 2 ukers ventetid etter papirene ble sendt Colombia. Rart de på jobb holder ut med meg det verste er at jeg er sur og grinete på mine kjære arbeidskoleger når de spør om hvordan det går.

Det hjalp lite at vi måtte fornye papirene våre.

jeg er glad at jeg har mye å gjøre på fritiden,men hva no når sommeren er hær og all hobby virksomhet tar ferie?

Dette blei mye syting beklager.

Kos deg i sommer lykke til med den store TELEFONEN.

sommerhilsen fra

Hei evamor!

Sannelig skal vi gjennom mye i denne prosessen.........Mannen min ga det hele et nytt perspektiv for meg i går. "Jeg synes denne ventetiden er en spennende tid jeg ikke ville vært foruten,.......!" Jeg er jo langt på vei enig med ham, men føler det er viktig å kjenne at det skjer noe, a'la; du rykker stadig frem i køen-beskjeder.

Håper du finner noe spennende å gjøre i sommer. Du kan komme og luke løvetann sammen med meg, f.eks, he he.

Lykke til du også.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eno!

Neste gang det blir tøft så gå deg en tur ned til meg....:-) Vet veldig godt hvordan det føles i blant selv om vi ikke har ventet så lenge som dere så tror jeg det føles likt. Vi har jo denne lange tiden etter tildeling.

Så godt at dere nå skal samle litt igjen og hvem vet kanskje den STORE telefonen kommer raskere enn du aner.

Lykke til, så snakkes vi snart

Hei maas, og takk for hyggelige ord!!!

Jeg kommer neste gang, lover!!!

Ha en fin st.hans helg!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre !!!

At deres sak behandles nå !! :)

...gleder meg til Søndag!

Klem fra Meg til deg

Hilsen

Klem tilbake!!!

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det der! Jeg tar Asan i håret i dusjen, glemmer å låse bilen og har t.o.m. gått fra strykejernet en dag *skummelt*....

Vi har jo fått en gutt og går bare og veeeeenter...

Men, jeg kan tenke meg at så mange måneder med venting som dere har hatt virkelig tar på! Er det fordi dere adopterer fra et privat barnehjem? Men, nå er de jo i gang med deres sak!!! Det må føles utrolig godt. Om ikke lenge har du et lite nurk i armene - som dere er ment for!!! Det er det gode og det rare...

Ønsker deg masse lykke til videre og krysser fingrene for at ting nå går i racerfart!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eno:-)

Vi har hatt papirene i Colombia i 2 mnd og 4 dager, (vet jeg ikke kan begynne å vente enda!) og jeg har allerede begynt å vente så smått. Men har sagt til meg selv at jeg ikke skal ringe til AF før etter ferien!

he he.... surre... ja, kjenner meg veldig igjen:-) går rundt meg selv, selv om solstrålen er rundt oss hele tiden. Lager masse leven og gjør dagene gode, de løper av gårde (dagene altså....)!!! Sommer gjør dagene lange og late, herlige sommer mnd. Godt å vente på sommeren syns jeg :-) Gjorde det sist også! Da fikk vi solstrålen i september og var hjemme igjen i november, helt perfekt...

Lykke til videre med ventetiden, håper det skjer noe snart med saken deres:-)

Hilsen en som skulle vært på treffet på søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

Så godt at du endelig har hørt noe, at dere kan delta litt aktivt selv. Det kan ikke være lenge igjen nå, før du står der med barnet ditt i armene... (for en fortryllende tanke!)

Hilsen ei som har ventet på BUFA i 3 måneder og 13 dager (but who's counting!) Gode ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, eno! Det var jammen lenge å vente på tildeling. Er det fra ICBF eller privat barnehjem dere søker? Trodde det tok så kjapp tid fra Colombia(skiftet fra Korea pga.tid).

Lykke til videre. Håper dere slipper å vente mer, men kan reise snart å hente gullet deres.

Wasserfaldfelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...