Gå til innhold

Dybdesamtaler i morgen


Lengsel1365380312

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Vårt første hjemmebesøk fra BV forrige uke gikk veldig bra - med fy filler'n hvor "tømt" man blir etterpå! Og det var bare begynnelsen... I morgen skal vi gjennom to timer hver med sosialkuratoren. Det er spennende samtidig som det er veldig slitsomt.

Når jeg leser om alle attester og bekreftelser vi må samle inn etter hvert som ting skal skje, får jeg helt frysninger! Det er et enormt papirvelde! Jeg var rundt halve dagen i går og fikk dokumenter og bekreftet kopier, men det virker som om det bare er en liten brøkdel av hva som kommer!??

Ei dame sa til meg i går at kanskje det er flere av de som får barn på normal måte som burde sjekkes på den måten vi blir... synes hun hadde et lite poeng der.

Men - selvfølgelig er jeg en av de som forstår at dette må til - det er jo til barnets beste, og jeg lover - det skal få det så godt som bare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...