Gå til innhold

"Kjære Steinar.."


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg vil bare si at den tiden jeg hadde med deg var den beste i livet mitt! Jeg har aldri hatt det så bra noen gang, og jeg tviler på om jeg kommer til å få det så bra noen gang igjen... Du vet at jeg vil ha deg tilbake, men du sier at du ikke føler det sånn. Det sårer meg mer enn du aner. For det er bare deg jeg vil ha og ingen andre! Da vi var sammen hadde jeg funnet den jeg ville dele resten av livet mitt med, og og jeg føler det slik enda. Uten deg er jeg bare halve meg,for du er en del av meg nå. Du vil alltid være i hjertet mitt, Steinar!!! JEG ELSKER DEG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst; det bare føles sånn akkurat nå. Neste sommer eller om tre måneder har du funnet en annen du sier akkurat det samme til, og da fatter du ikke hva du egentlig så i han Steinar-fjompen noengang.

Sånt går over. Det gjør det alltid. Gudene vet hvor mange ganger jeg har vært forelska og trodd at dette skulle vare evig og dette var den store kjærleiken, eller de gangene jeg har hatt kjærlighetssorg og tenkt at DETTE kommer jeg ALDRI over!

Pøh!

Det er så mange spennende fisk i havet, og det dukker alltids opp en ny!

Tiden leger alle sår, trøst deg med det, selv om det virker kul umulig nå. Tro meg, den gjør det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...