Gå til innhold

ventetid BUFA ?


Puccini

Anbefalte innlegg

Er det noen som husker hvor lang tid det tok (ca.) før det kom tilbakemelding fra BUFA om registreringsdato??? Jeg er bare så utolmodig, og syns alt tar så lang tid. Nå er det gått tre uker siden BV sendte søknaden vår. Det er vel kanskje ikke lenger enn vi må forvente.....!

Hilsen fra meg som er utolmodig allerede nå - hvordan skal det gå ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk ikke brev før etter 6 uker - og visste heldigvis ikke at vi skulle får det heller - for da ville vi vil blitt sprø av venting. For vår del kom imidlertid jula imellom. Vi hadde registreringsdato 20. des, og brevet var datert 8. januar - men kom til oss først rundt den 25. januar. Godkjenningen tok imidlertid ikke lenger tid likevel - vi ble godkjent etter 3 mnd og 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk brevet fra SUAK (som det het i gamle dager!!) 2 dager etter at søknaden var sendt.

Men selve godkjennelsen tok lengre tid. På bekreftelsen stod det at behandlingstiden var 3-4 måneder. Vår godkjenning er datert 4 måneder og 8 dager etter registreringsdag.

De der dagene etter at 4 månedsgrensen var passert var &/%¤# pyton! Jeg var overbevist om at søknaden vår ble sendt fra kontor til kontor i SUAK og at ingen syns at vi burde bli godkjent...

Jaja, det gikk jo bra! :o)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...