Gå til innhold

Tildeling i USA (Kina)


rao

Anbefalte innlegg

Heisann :o). Jeg så på dtc sidene for USA at det var kommet en tildeling 17. juni for en som sendte papirene 10. mai, så nå er visstnok USA tildelingene igang igjen- og så følger for håpentligvis dere i mai-gruppa her hjemme snart etter :o)))).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint da! :o) Men hvor fant du det? Det ligger ikke noe tildeling inne på APC listen, så er det på en av månedslisten du har funnet tildelingen?

Nysgjerrig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg får dette til, så er det her : http://members.tripod.com/may2001dtc/jane.html

Vet ikke om du får åpnet det slik, men vi kan jo håpe :o))

Klem fra

Denne kom i fjor *ler* Tildeling 17/6-2001.

Å, jeg som nesten fikk hjertet i halsen av at tildelingene allerede var i komminga!

Vi får nok bare fortsette å vente vi *ler igjen*,

men snart så er vi der ..... bare noen små uker igjen .... aldri vært nærmere enn nå tenker jeg hver dag, og det gjelder jo egentlig for alle adoptanter hvor enn de befinner seg i prosessen :o)

*Hjertefrekvensen roer seg - Rusler tilbake til arbeidet*

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom i fjor *ler* Tildeling 17/6-2001.

Å, jeg som nesten fikk hjertet i halsen av at tildelingene allerede var i komminga!

Vi får nok bare fortsette å vente vi *ler igjen*,

men snart så er vi der ..... bare noen små uker igjen .... aldri vært nærmere enn nå tenker jeg hver dag, og det gjelder jo egentlig for alle adoptanter hvor enn de befinner seg i prosessen :o)

*Hjertefrekvensen roer seg - Rusler tilbake til arbeidet*

klem fra

Heia!

Det er trykkleif, den kom i år! :o)

Men det er en singel en, den kom fordi byrået til søkerne ba spesielt om de kunne framskynde tildeling pga at papirene til søkerne holdt på å gå ut på dato. Så det er ikke begynnelsen av en stim dessverre.

Håper stimen kommer i neste uke da!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Det er trykkleif, den kom i år! :o)

Men det er en singel en, den kom fordi byrået til søkerne ba spesielt om de kunne framskynde tildeling pga at papirene til søkerne holdt på å gå ut på dato. Så det er ikke begynnelsen av en stim dessverre.

Håper stimen kommer i neste uke da!

Hilsen fra

Ååååååå, sånn ja! Trykkleifene er ikke så greie å forholde seg til!

Ja, men da bestemmer vi bare at stimen starter i løpet av kommende uke - så desså!

Men nå er det snart helg - og det skal bli godt! Noen dager i fred og ro - lade batterier - for å være kampdyktig til ny uke og nye spennende ventedager.

Jeg har psykisk innstilt meg på at vi ikke blir å høre noe før i 2ndre uka av juli ---- alt før blir bonus og xtra glede.

Oj-oj; kanskje bare 2,5 uke igjen å vente - kanskje kortere tid - kanskje lengre tid.

jeg er KLAR!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå, sånn ja! Trykkleifene er ikke så greie å forholde seg til!

Ja, men da bestemmer vi bare at stimen starter i løpet av kommende uke - så desså!

Men nå er det snart helg - og det skal bli godt! Noen dager i fred og ro - lade batterier - for å være kampdyktig til ny uke og nye spennende ventedager.

Jeg har psykisk innstilt meg på at vi ikke blir å høre noe før i 2ndre uka av juli ---- alt før blir bonus og xtra glede.

Oj-oj; kanskje bare 2,5 uke igjen å vente - kanskje kortere tid - kanskje lengre tid.

jeg er KLAR!

klem fra

Kremt- rødme- det var enda bra at det ikke var i fjor da- det hadde bare blitt for flaut :o)

Selv om det er en enslig- så håper jeg det er begynnelsen på tildelingene likevel :o))).

Krysser fingre for dere !!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da! :o) Men hvor fant du det? Det ligger ikke noe tildeling inne på APC listen, så er det på en av månedslisten du har funnet tildelingen?

Nysgjerrig hilsen fra

...det er litt av et Opp-og-ned-eventyr, hvis det går an å kalle venteperioden det :-)

Ifjor skjedde det noe ekstra positivt for noen av de som var i junigruppen. Vi var reg. i slutten av mai året før, og fikk tildeling i april, samtidig med noen var de som var reg,. i juni året før:-)

Kanskje slikt kunne hende flere ganger? Ikke vet jeg, men lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...