Gå til innhold

colombia -pasto


mymy

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er søkere på Colombia, og har for ca 4 uker siden fått vite at våre papirer er sendt til Pasto! Er det noen flere der ute som skal til Pasto eller er det noen som nettopp har vært der? Vi vil gjerne høre fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er også søkere til Colombia og venter på at papirene våre skal sendes ut til et av distriktene (vi ble godkjent av ICBF for noen uker siden). Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene dine, men kan jeg få lov til å spørre om hvor lang tid det tok fra forhåndsgodkjenning i ICBF og til papirene ble sent ut til distriktet Pasto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også søkere til Colombia og venter på at papirene våre skal sendes ut til et av distriktene (vi ble godkjent av ICBF for noen uker siden). Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene dine, men kan jeg få lov til å spørre om hvor lang tid det tok fra forhåndsgodkjenning i ICBF og til papirene ble sent ut til distriktet Pasto?

Dette er kanskje ikke helt det du spør om, men det tok min sønn og svigerdatter såvidt tre måneder fra de fikk godkjennelse i Colombia til de fikk TELEFONEN om tildeling. De fikk sjokk, hadde tenkt å spare et helt år og måtte låne av glade beste-og oldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mymy

Gratulerer med distriktet. Dere har fått et flott distrikt som er fylt med fantastiske mennesker.

Dette var stort. Det er ikke ofte man ser etterlysninger om Pasto.

Vi ble foreldre i nov 00 til en herlig gutt som fylte 2 år mens vi var i Pasto. Og jeg tror ikke det har vært noen andre norske par etter oss.

Send meg en mail så skal vi fortelle mere om Pasto.

Adressen er : [email protected]

Gleder oss med dere. Vi er i gang med nr 2 og har sagt at vi ønsker Pasto igjen :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en mulighet for at jeg vet hvem du er - at vi deler felles skjebne, eller.....??

.......jeg kjenner hvertfall til noen som fikk distriktet Pasto for noen uker siden;-)

....selv skal vi til Pereira.

Håper det skjer noe snart, for alle oss som venter i siste fase:-)

Lykke til !

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også søkere til Colombia og venter på at papirene våre skal sendes ut til et av distriktene (vi ble godkjent av ICBF for noen uker siden). Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene dine, men kan jeg få lov til å spørre om hvor lang tid det tok fra forhåndsgodkjenning i ICBF og til papirene ble sent ut til distriktet Pasto?

Hei Ann!

Vi ble godkjent i Colombia i begynnelsen av februar, og fikk distrikt nå for 4 uker siden.Så det har ikke gått kjempefort, men det er fremdeles innenfor det "normale". Tålmodighet skulle jeg ønske jeg hadde mere av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være en mulighet for at jeg vet hvem du er - at vi deler felles skjebne, eller.....??

.......jeg kjenner hvertfall til noen som fikk distriktet Pasto for noen uker siden;-)

....selv skal vi til Pereira.

Håper det skjer noe snart, for alle oss som venter i siste fase:-)

Lykke til !

MVH

Hallo Anka!

Jada, det kan nok stemme det at du vet hvem jeg er !! Hvordan går det med deg? Har du litt tålmodighet igjen på lager eller??? Jeg har havnet i vakum-tilstand, men prøver å piske opp litt feriestemning istedenfor ventestemning! Vi mailes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...