Gå til innhold

Oppkjøring


Gjest på forhånd takk!

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd takk!

Hei!

Jeg skal ha oppkjøring om få dager, og jeg gruer meg så veldig. Om jeg stryker vet jeg at det ikke er verdens undergang, og kan bare ta det på ny. Men jeg vil virkelig stå - jeg har jobbet så lenge for det, og det hadde vært så digg å ha lappen i ferien. Utrolig kjipt å måtte vente til etter sommeren!!

Jeg har ikke kjørt en eneste time hos læreren uten å kjøre feil, men jeg tror jeg har sjangs til å stå fordi jeg tror jeg kommer til å konsentrere meg sånn. Ofte når jeg gjør feil hos læreren, er det bare fordi jeg snakker så mye

Men så hører jeg så mye om folk som stryker første gangen. Hva er grunnen? Hva er de vanligste feilene? Jeg trenger alle råd jeg kan få for å stå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hold begge hender på rattet, se alltid bak når du rygger, sjekk sidespeil og midtspeil hvert tredje sekund.. I hvert fall ofte nok!

Når du setter deg inn må du huske å stille inn speil, sete osv. og sjekke at du sitter riktig før du begynner - det teller faktisk!

Lykke til! ; )

konsentrer deg, og hold kjft så går det nok greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær _veldig_ hensynsfull overfor fotgjengere og i situasjoner der du har vikeplikt.

Snu på hodet for å sjekke dødvinkelen ved feltskifte o.l., ikke bare bruk speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...