Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest Julianes mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Julianes mamma

Jeg lurer på om det er flere her inne som er blitt gravide igjen etter å ha mistet et barn.

Jeg er nå 16 uker gravid. Det er 14 1/2 mnd siden jeg fødte tvillinger, en gutt i live og ei jente død.

Har et stort ønske om å komme i kontakt med andre som er gravide igjen etter å ha mistet.

Hvis noen vil, så er mailadr.

[email protected]

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Hei!

Jeg mistet jo som sagt min sønn 4 januar i år, og har ikke blitt gravid ennå. Velger å vente en stund til, ønsker meg barn igjen, men det er for tidlig ennå.

Jeg har jo mistet at barn tidligere også, en 3 uker gammel datter for 10 år siden. Jeg ble gravid igjen 10 mnd etter hennes død. Svangerskapet var naturligvis preget av uro og angst, men jeg fikk kjempebra oppfølgning på sykehuset med bl.a mange ultralyder og kontroller, så jeg følte meg trygg. Måten sykehuset viste forståelse for min angst og uro på var fantastisk. Pga at meget bra oppfølgning som ga meg trygghet, så gikk svangerskapet fint. Jeg fødte en ny datter 2 uker over terminen, nøyaktig på dagen 1 1/2 år etter min første datters død.

Føler du deg uttrygg så si i fra. Enten til legen din, jordmor eller andre. For du har krav på ekstra oppfølning mtp på hva du har opplevd.

Jeg ønsker deg lykke til med svangerskapet videre, kos deg med din voksende mage.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianes mamma

Hei!

Jeg mistet jo som sagt min sønn 4 januar i år, og har ikke blitt gravid ennå. Velger å vente en stund til, ønsker meg barn igjen, men det er for tidlig ennå.

Jeg har jo mistet at barn tidligere også, en 3 uker gammel datter for 10 år siden. Jeg ble gravid igjen 10 mnd etter hennes død. Svangerskapet var naturligvis preget av uro og angst, men jeg fikk kjempebra oppfølgning på sykehuset med bl.a mange ultralyder og kontroller, så jeg følte meg trygg. Måten sykehuset viste forståelse for min angst og uro på var fantastisk. Pga at meget bra oppfølgning som ga meg trygghet, så gikk svangerskapet fint. Jeg fødte en ny datter 2 uker over terminen, nøyaktig på dagen 1 1/2 år etter min første datters død.

Føler du deg uttrygg så si i fra. Enten til legen din, jordmor eller andre. For du har krav på ekstra oppfølning mtp på hva du har opplevd.

Jeg ønsker deg lykke til med svangerskapet videre, kos deg med din voksende mage.

Klem fra

Hei maria

Jo, jeg får veldig god oppfølging fra sykehuset. Har allerede vært på flere ultralyder og 2 ganger hos jordmor.

Jeg ville bare prøve å komme i kontakt med andre som var gravide igjen og som tidligere har mistet ett barn. Har behov for å ha kontakt med likesinnede.

hilsen

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Julianes mamma!

Jeg er gravid igjen, skal ha planlagt keisersnitt 25.juli, om 24 dager.

Jeg mistet Ina på nyttårsaften 2000, pga alvorlig svangerskapsforgiftning m.m ( uke 31+6).

Du må gjerne ta kontakt med meg hvis du vil.

Jeg har skrevet dagbok under dette svangerskapet, du finner den på Ina's minneside:

http://home.no.net/beherman/ina.htm

(under linken "Gravid igjen")

Kanskje det kan hjelpe deg litt å lese om hvordan jeg har opplevd et nytt svangerskap?

Dersom du vil skrive til meg kan du enten skrive i gjesteboken på Ina's minneside, eller så finner du mailadressen min der.

Ønsker deg masse LYKKE TIL, håper du klarer å slappe av litt innimellom. Vet at det er vanskelig...

Mange klemmer og ønsker om en god sommer fra Ina's mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianes mamma

Kjære Julianes mamma!

Jeg er gravid igjen, skal ha planlagt keisersnitt 25.juli, om 24 dager.

Jeg mistet Ina på nyttårsaften 2000, pga alvorlig svangerskapsforgiftning m.m ( uke 31+6).

Du må gjerne ta kontakt med meg hvis du vil.

Jeg har skrevet dagbok under dette svangerskapet, du finner den på Ina's minneside:

http://home.no.net/beherman/ina.htm

(under linken "Gravid igjen")

Kanskje det kan hjelpe deg litt å lese om hvordan jeg har opplevd et nytt svangerskap?

Dersom du vil skrive til meg kan du enten skrive i gjesteboken på Ina's minneside, eller så finner du mailadressen min der.

Ønsker deg masse LYKKE TIL, håper du klarer å slappe av litt innimellom. Vet at det er vanskelig...

Mange klemmer og ønsker om en god sommer fra Ina's mamma

Hei Inas mamma

Du og din historie er vel den som har grepet meg mest her på forum. Jeg har tidligere lest om lille Ina og var nå inne og leste gravidhistorien.

Selv om våre svangerskap var veldig forskjellige sist, så må jeg si at vi tenker mye likt, sliter med de samme tankene i dette svangerskap.

Jeg kommer til å ta kontakt med deg igjen, har litt dårlig tid. Tenker på deg spesielt 25. juli..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære Julianes mamma!

Jeg er gravid igjen, skal ha planlagt keisersnitt 25.juli, om 24 dager.

Jeg mistet Ina på nyttårsaften 2000, pga alvorlig svangerskapsforgiftning m.m ( uke 31+6).

Du må gjerne ta kontakt med meg hvis du vil.

Jeg har skrevet dagbok under dette svangerskapet, du finner den på Ina's minneside:

http://home.no.net/beherman/ina.htm

(under linken "Gravid igjen")

Kanskje det kan hjelpe deg litt å lese om hvordan jeg har opplevd et nytt svangerskap?

Dersom du vil skrive til meg kan du enten skrive i gjesteboken på Ina's minneside, eller så finner du mailadressen min der.

Ønsker deg masse LYKKE TIL, håper du klarer å slappe av litt innimellom. Vet at det er vanskelig...

Mange klemmer og ønsker om en god sommer fra Ina's mamma

Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte lykke til. Det er bare jo bare 9 dager til. Vær forberedt på en følelsesladet tid etter at barnet kommer. Mannen min og jeg gråt masse de første par ukene, tankene gikk tilbake til Maria, minnene ble så sterke. Hva vi hadde gått glipp av ble så tydelig og smertefullt. Men samtidig var det en lykkerus vi opplevde. Sterk tid med andre ord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...