Gå til innhold

tanker....


siro

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært inne på dette forumet før, men føler at jeg har noen tanker jeg ønsker å dele med andre.

Egentlig hører jeg til under forum for adopsjon.

For 2 uker siden aborterte jeg. Visste ikke at jeg var gravid engang! Har jo lagt på meg veldig mye, men det kan man jo gjøre uten å være gravid, dessuten var jeg veldig trøtt.

Så "fikk jeg mensen", og ble jo aldri ferdig. Begynte å bli ganske utålmodig og syntes det var litt rart for smertene kjente jeg ikke igjen. Så skjønte jeg at jeg hadde mistet en baby. Ja, jeg sier baby, for legen og jeg fant ut i sammen at jeg må ha vært minst 3 måneder på vei. Klart det ikke er så langt, men likevel føler jeg at det var jo min og ektefellens baby. Lille babyen vår som kunne leke med storebroren på 3 år og som skulle ha vært med oss ut skogen på turer.

Heldigvis, sier jeg, så venter vi på tildeling fra utlandet. Så vi får en baby som vi har ventet på, men tenker likevel på den lille babyen som aldri kom til oss.

Håper jeg ikke virker egoistisk, men føler at dette var det eneste rette forumet for disse tankene.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siro!

Du virker ikke egoistisk på meg, og ja dette er dessverre det rette forumet.

Det er alltid vondt å miste et barn/baby uansett hvordan.

Lykke til med den lille fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...