Gå til innhold

hoteller i Colombia


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Hei.

Nei, vi har ikke fått TELEFONEN, men i likhet med innlegget under liker vi å planlegge.

Vi tenkte en lang stund på Halifax hotell, men det ser ut til at Las Palmas er en del rimeligere, Noen som har erfaring med det........?

Vi tenkte også på å være på Casablanca på San Andres, men har blitt anbefalt Marazul, både pga økonomi og fordi det ligger litt utenfor byen. Noen som har hjemmeside-adressen til det hotellet, eller som vil dele sine erfaringer med meg???

Svært takknemlig for svar.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

Vi bodde på Las Palmas nå i jan/feb, og trivdes kjempegodt! Anbefales!

Anbefaler også Casablanca på San Andres. Selv om det ligger "midt" i byen, er det slett ikke noe bråk/forstyrrelser. Dessuten har du stranden rett utenfor. Sjansen er nok også størst for å treffe på andre adoptivfamilier på Casablanca.

Det andre hotellet du nevner på San Andres vet jeg desverre ingenting om !!

Lykke til med valg av bosted... og ikke minst ventinga på TELEFONEN !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

De to siste familiene jeg kjenner til som har vært i Bogota (en er der nå, en annen kom hjem i mai), har bodd på det som heter noe som Zuetana. De har vært kjempefornøyd.

Uansett, dere har sikkert et flott opphold i vente, både der og på San A.! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på Halifax i januar/februar og syntes det var greit. Standardmessig så begynner det å bli noe slitt, men det var utrolig mange hyggelige familier som bodde der. Det er i hovedsak norske, svenske og noen få amerikansde adoptivfamilier som bor der.

Las Palmas ligger like ved Halifax, og jeg snakket med et par som var der nå i mai. De var ikke fornøyd med maten men det er et bedre hotell hvis en har med seg eldre barn pga lekepark over gata. Det er norske, danske og amerikanske familier som bor der.

Et par som vi ble kjent med bodde på Zuetana. Standarden på rommene var bedre enn Halifax men det er ikke noe uteområde og det var en ulempe. Hotellet er ganske nytt og det er derfor ikke så mange norske som har begynt å bruke det, de vi ble kjent med var det eneste norske på det tidspunktet. Det var i hovedsak nederlendere, tyskere som bodde der.

Hvis dere kommer nedover og ikke er fornøyd med det hotellet som dere bor på så er det stort sett ikke noe problem å bytte.

Til slutt vil jeg anbefale Casa Blanca på San Andres.

Lykke til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selly

Hei!

Vi var 6 dager på Halifax i mai/juni, og betalte i underkant av 1 mill pesos, dvs ca 3300 kr for 6 dager inkludert mat og drikke. Tror ikke det er billigere på de andre hotellene. Halifax var et koslig hotell, men for oss som kom fra et distrikt hvor vi hadde hatt eget "hus" med 3 rom og svømmebasseng var det selvfølgelig ikke det helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...