Gå til innhold

Slående argument!


seinfeld

Anbefalte innlegg

Storebror (snart 6 år) spurte forleden om han kunne få en is. Nei, svarte jeg, du har allerede fått en is i dag, det får være nok.

'Men, mamma, en dag før fikk jeg jo to iser!'

'Jo, men den dagen var det så veldig varmt at du trengte noe å kjøle deg ned på'.

'Jammen, mamma, du må huske på at jeg og lillebror er fra Colombia, og der er det VELDIG varmt. Og siden det er så varmt der, var vi vant til å spise minst to iser hver dag da vi bodde i Colombia. Derfor må vi få to iser hver dag i Norge også...'

Hvem kunne stå for en slik argumentasjon? Han fikk sin andre is den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Foreslår at du ber DOL om å åpne Forum for Livssyn og sender poden dit! Tror han ville følt seg hjemme der! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathilde

En god debattant allerede! Hmmm... vi har ingen som maser på oss om is enda, men kanskje hvis jeg maser litt på mannen min, så får jeg også to iser i dag?! :o)

Da får han litt praksis i argumentering for og i mot, og jeg får (for håpentligvis) masse is... Åsså is som er så godt da gitt!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abedulla

HEI

Aldeles strålende!

Hvem kan motstå dette, ser ham for meg, jeg.

Ha en fortsatt fin forhåpentlig varm sommer.

hIlSen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Jeg bare gleder meg SÅNN til å høre fra deg når han skal begynne å argumentere for godterier, leggetider, playstation-tid, hvor-lenge-ute-om-kvelden, ukepenger, hårfarging, mobiltelefon, kjæledyr, romrydding, og så videre helt opp tl myndighetsalder...! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...