Gå til innhold

Tragiskt ...


Gjest edna;)

Anbefalte innlegg

Gjest edna;)

Hei !

Er så missunlig på alle de som skal på ferie i sommer, mesten alle vennene mine skal på ferie i sommar, utenom eg. Mamma gidder jo aldri på ferie..

Eller.. kanskje det er bra at jeg ikke skal på ferie også, er i nærheten av kjærsten min edna han skal arbeie mye. *jaja*

Til torsdag skal jeg og 3 veninner sitte på bensistasjonen 1 heil dag fra det åpner til det stenger.. Skal ha med cd spilar,mat, mye pengar og diverse...*big bondal* skal vi kalle det, huff så tragisk, ikke nokk med at vi sitter der mesten hver jæ*** kvell..;-)'

Det værste er at eg gledar mjeg til det;)

*gøy på landet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurituri;)

Joho edna!

Hehe, nå syns eg det begynnar å bli litt tragisk hera;) Site på bondal ein heil dag du...hehe...

Ungdommen nå til dags alsø...huhuiiiii!! Kan skjønne di helle må ta dykken ein tur på heia... at di ikkji tek dykken ein teltture istan...?

Det verste æ at eg va litt seriøs nå au....hehe...jaja....ha det moro uansett!!!=)

kosar frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

Joho edna!

Hehe, nå syns eg det begynnar å bli litt tragisk hera;) Site på bondal ein heil dag du...hehe...

Ungdommen nå til dags alsø...huhuiiiii!! Kan skjønne di helle må ta dykken ein tur på heia... at di ikkji tek dykken ein teltture istan...?

Det verste æ at eg va litt seriøs nå au....hehe...jaja....ha det moro uansett!!!=)

kosar frå

tur på heia??;) hohoi du æ meg ei snål ei du lurituri;)

Nei mn ta å bli mæ på "big bondal" du au da?;) hehe.. det kan jau bli skikkleg artigt det..;) du he væll kje nøke anna vitugt å jere?!

sø kan mi ta å stripe håri der au? på dassen.. hehe, nei det va væll kanskje litt drøyt mn mi fær gjere d i morgo ell høtt sei du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurituri;)

tur på heia??;) hohoi du æ meg ei snål ei du lurituri;)

Nei mn ta å bli mæ på "big bondal" du au da?;) hehe.. det kan jau bli skikkleg artigt det..;) du he væll kje nøke anna vitugt å jere?!

sø kan mi ta å stripe håri der au? på dassen.. hehe, nei det va væll kanskje litt drøyt mn mi fær gjere d i morgo ell høtt sei du?

hehe, syns d va ein litt go ide eg...telttur æ jau moro!!!

Nei ska slutte eg...big bondal ja, kvæn ska vere med der då? Eg trur eg fær besøk då sø må væl drøye dæn.....

Mæn stripe håri i morgo må mi!=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna,)

hehe, syns d va ein litt go ide eg...telttur æ jau moro!!!

Nei ska slutte eg...big bondal ja, kvæn ska vere med der då? Eg trur eg fær besøk då sø må væl drøye dæn.....

Mæn stripe håri i morgo må mi!=) hehe

Jau jøss, det kan jau vere det, men hørr i vøddrune ska mi fara daa..;o) bedre på hyttetur kanskje..;o) det plagar jau å ta litt av;)

Det æ eg,ellen, anne å kristina..;o)

kvæn æ det du ska få besøk av da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurituri;)

Jau jøss, det kan jau vere det, men hørr i vøddrune ska mi fara daa..;o) bedre på hyttetur kanskje..;o) det plagar jau å ta litt av;)

Det æ eg,ellen, anne å kristina..;o)

kvæn æ det du ska få besøk av da?!

Ok, nei eg fær besøk av Gunn Marit faktisk....visst det va på torsdag...? Men t hæga må mi ta ein fest, ok? Eg æ aleine skjønnar du, he litt lyst t på Steve Earle i dølemo eg...mi kan ta vorspiele her veitdu...

Mæ elle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest edna;)

Ok, nei eg fær besøk av Gunn Marit faktisk....visst det va på torsdag...? Men t hæga må mi ta ein fest, ok? Eg æ aleine skjønnar du, he litt lyst t på Steve Earle i dølemo eg...mi kan ta vorspiele her veitdu...

Mæ elle??

Ja vis bli eg mæ på det..;-)ha jau vørt knakans moro, mi drikke heile hæga da?! å førsar å nachar hos deg?:) Mi må skaffe sjåfør au da... mn d fixar mi;)

Ska gunn au ell? ps; skriv du ei sms før du kjem i morgo ell? nør mi ska kaupe striping?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurituri;)

Ja vis bli eg mæ på det..;-)ha jau vørt knakans moro, mi drikke heile hæga da?! å førsar å nachar hos deg?:) Mi må skaffe sjåfør au da... mn d fixar mi;)

Ska gunn au ell? ps; skriv du ei sms før du kjem i morgo ell? nør mi ska kaupe striping?!

ja syns mi ska d, eg æ sø ...... blakk men eg fær væl alltids ordna meg.

Gunn ska ligge hos meg frå torsdag t fredag sø eg veit kje eg om ho vi vere med eg. Mi må få mæ ingunn au.

Ja det bli kje ennå, besta gadd kje å nevi sø snart men eg ska sænde ei melding ja...he egentleg kje råd men. Må jau betale Dan inge au eg, he han sagt nøke) :/

snakkas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

ja syns mi ska d, eg æ sø ...... blakk men eg fær væl alltids ordna meg.

Gunn ska ligge hos meg frå torsdag t fredag sø eg veit kje eg om ho vi vere med eg. Mi må få mæ ingunn au.

Ja det bli kje ennå, besta gadd kje å nevi sø snart men eg ska sænde ei melding ja...he egentleg kje råd men. Må jau betale Dan inge au eg, he han sagt nøke) :/

snakkas!

Gudajen..;o)

Nei dan inge he kje sagt nøke om det nei.. nei eg he hell kje mykje pengar fær ferie pengar frå joran da, ska hente dei i dag sø fær eg litt der..

Ok, det bli vell kje sø gørr seint du kjem ne yvi vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...