Gå til innhold

Billedpresentasjon


Gjest Colom

Anbefalte innlegg

Gjest Colom

Vi holder på med billedpresentasjon til Colombia, ICBF. Vi har dessverre ikke så mange fine bilder av oss selv, sammen. Har noen erfaring med å bruke brudebilde som forsidebilde? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Colom

Vi brukte brudebildet på forsiden av vår billedpresentasjon til Colombia første gang:-)

Det gikk veldig bra, denne gangen brukte vi et bilde av oss alle tre på ski.

Lykke til med billedpresentasjonen!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerstim

Bare stikk innom dere, så kan jeg ta noen bilder jeg!! :o) Neida, ville bare ønske lykke til med bildepresentasjonen. Det blir nok flottesen skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stikk innom dere, så kan jeg ta noen bilder jeg!! :o) Neida, ville bare ønske lykke til med bildepresentasjonen. Det blir nok flottesen skal du se!

kjerstim =

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selly

Hei!

Vi brukte brudebildet på forsiden. Syntes det var greit for da følte jeg vi kunne ha mere uformelle bilder i mappen. Gutten vår hadde forresten sett mye på bildene av oss før vi fikk han. Han ble helt vill da han kom hjem og så samme brudebilde på veggen som han hadde hatt. Jeg vil derfor anbefale deg å ha et nærbilde av dere også slik at barnet kan se dere skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte idag og ba om å få oppskrift på bildepresentasjonen og venneanbefalingene som skal til Colombia. De ville egentlig at vi skulle vente til vi fikk forhåndsgodkjenningen, men jeg stod på det at nå er det ferie snart og våre venner som skal skrive anbefalingene bør få litt tid på seg. Så jeg håper at de sender dette nå før vi flyr hvert til vårt! Vi ble reg. i BUFA den 13 juni, så det er meget ferskt!

1)

Jeg lurer på hvor mange bilder dere sender inn, og hvordan dere lager presentasjonen. Jeg holder på med å lage en folder/brosjyre på dataen og legge inn bilder derfra (fordi vi har mange digitale bilder og ikke fra vanlig kamera)

2) skriver dere mye?

Lykke til Colom med presentasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Colom

Jeg ringte idag og ba om å få oppskrift på bildepresentasjonen og venneanbefalingene som skal til Colombia. De ville egentlig at vi skulle vente til vi fikk forhåndsgodkjenningen, men jeg stod på det at nå er det ferie snart og våre venner som skal skrive anbefalingene bør få litt tid på seg. Så jeg håper at de sender dette nå før vi flyr hvert til vårt! Vi ble reg. i BUFA den 13 juni, så det er meget ferskt!

1)

Jeg lurer på hvor mange bilder dere sender inn, og hvordan dere lager presentasjonen. Jeg holder på med å lage en folder/brosjyre på dataen og legge inn bilder derfra (fordi vi har mange digitale bilder og ikke fra vanlig kamera)

2) skriver dere mye?

Lykke til Colom med presentasjonen.

I oppskriften fra Af står det at det skal være 15-20 bilder, ikke flere. Det høres mye ut, men når alle familiemedlemmer skal med + venner, og det skal vise oss fra flere sider er det ikke lett å plukke ut de beste og mest representative bildene. Tror ikke jeg kommer til å skrive så mye til hvert bilde, men så langt er jeg ikke kommet ennå. Vi har stort sett papirbilder, så det blir nok til at vi limer det inn på ark som så skal i plastmapper. Håper det blir bra. AF skriver at det er viktig at billedpresentasjonen er bra, og at det bør legges mye arbeid i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colom

Jeg ringte idag og ba om å få oppskrift på bildepresentasjonen og venneanbefalingene som skal til Colombia. De ville egentlig at vi skulle vente til vi fikk forhåndsgodkjenningen, men jeg stod på det at nå er det ferie snart og våre venner som skal skrive anbefalingene bør få litt tid på seg. Så jeg håper at de sender dette nå før vi flyr hvert til vårt! Vi ble reg. i BUFA den 13 juni, så det er meget ferskt!

1)

Jeg lurer på hvor mange bilder dere sender inn, og hvordan dere lager presentasjonen. Jeg holder på med å lage en folder/brosjyre på dataen og legge inn bilder derfra (fordi vi har mange digitale bilder og ikke fra vanlig kamera)

2) skriver dere mye?

Lykke til Colom med presentasjonen.

I oppskriften fra Af står det at det skal være 15-20 bilder, ikke flere. Det høres mye ut, men når alle familiemedlemmer skal med + venner, og det skal vise oss fra flere sider er det ikke lett å plukke ut de beste og mest representative bildene. Tror ikke jeg kommer til å skrive så mye til hvert bilde, men så langt er jeg ikke kommet ennå. Vi har stort sett papirbilder, så det blir nok til at vi limer det inn på ark som så skal i plastmapper. Håper det blir bra. AF skriver at det er viktig at billedpresentasjonen er bra, og at det bør legges mye arbeid i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oppskriften fra Af står det at det skal være 15-20 bilder, ikke flere. Det høres mye ut, men når alle familiemedlemmer skal med + venner, og det skal vise oss fra flere sider er det ikke lett å plukke ut de beste og mest representative bildene. Tror ikke jeg kommer til å skrive så mye til hvert bilde, men så langt er jeg ikke kommet ennå. Vi har stort sett papirbilder, så det blir nok til at vi limer det inn på ark som så skal i plastmapper. Håper det blir bra. AF skriver at det er viktig at billedpresentasjonen er bra, og at det bør legges mye arbeid i den.

Jeg har tenkt litt mere på dette med digitale bilder - og tror at jeg skal ha papirbilder istedenfor. For kvaliteten blir bedre . Fordelen med de digitale er at du kan få de i forskjellige størrelser og kutte ut ting du ikke vil ha med. Men tingen kan jo være å printe ut hele siden med tekst og alt på fotopapir! Men da må jeg vel skrive inn den spanske teksten selv. OG er dette lov??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...