Gå til innhold

nok en femåring...


ban

Anbefalte innlegg

VI var på danskebåten en helg min sønn og jeg - en skikkelig kosetur.

Det er et svært følge med japanere der og det kommer forundret fra femåringen:

Mamma, jeg visste ikke at det fantes voksne som så ut som meg!

(Han var bare forundret over å se så mange på en gang.)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

For en herlig sønn du har !

Jeg var på IKEA med min 6-åring og en venninne en ettermiddag. De ville i ballrommet, og jeg måtte fylle ut reg.skjema. Jeg førte opp begge på samme skjema, selvfølgelig, og gutten i lekerommet understreket at det bare (!) var jeg som kunne hente de. Da sier min lille frøken snusfornuftig: Det er helt sikkert greit for mamma det, men det er meg hun eier - hun andre der har vi bare lånt i dag. Vi fikk oss en god latter alle sammen, og ble enig om at jeg skulle hente igjen både den jeg eide og den jeg leide om en time :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig sønn du har !

Jeg var på IKEA med min 6-åring og en venninne en ettermiddag. De ville i ballrommet, og jeg måtte fylle ut reg.skjema. Jeg førte opp begge på samme skjema, selvfølgelig, og gutten i lekerommet understreket at det bare (!) var jeg som kunne hente de. Da sier min lille frøken snusfornuftig: Det er helt sikkert greit for mamma det, men det er meg hun eier - hun andre der har vi bare lånt i dag. Vi fikk oss en god latter alle sammen, og ble enig om at jeg skulle hente igjen både den jeg eide og den jeg leide om en time :-)

Ja da vil jeg også komme med min versjon av en seksåring`s iaktagelser, Han var med pappa på jekt og så så de plutselig et sjeldent syn ifølge pappan , en elgokse som bedekte ei elgku.

Mannen min sa i forsiktig stille ordlyd. "Se der! oksen rir på kua!

Vel hjemme igjen stormet gutten inn og ropte henrykt"mamma, mamma vi så en okse som var så trøtt i beina at den red på kua!;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...