Gå til innhold

noen med peiling på motorsykkel her?!


Gjest edna;)

Anbefalte innlegg

Gjest edna;)

Broren min har ein crossar...

Har fått sitti på noen ganger men han vill ikke kjøyre langt for sykkelen er bare beregna på 1 perosn,men det er jo en moped også?? og dei tar jo ikke skade av og bli kjørd 2 på..

Og det er purken han tenker på så han vil ikke ut på hovedvegen, men han vill heller ikkje kjøyre langt rundt her vi bor sjøl om det egentlig går helt fint..

sier han dette bare for å vere vrang mot meg eller kan den ta skade av det????

Sykkelen er en KTM exc 560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Milli

Sykkelen tar ikke skade av det. KTM er sterke crossere.

Jeg antar han tenker på politiet.En crosser skal ikke kjøres på veien i det hele tatt, med mindre det er en Enduro-sykkel? Disse er skiltet, og har lykt.

Men å kjøre deg litt rundt i området skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan. Men ikke press ham tl å kjøre på veien. det er som sagt ikke lovlig med en crosser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...