Gå til innhold

Sosialrapport og tidligere forhold


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Er det vanlig at barnevernet spør om tidligere forhold, tidligere kjærester, og skriver om disse i sosialrapporten, og utelater å forklare hvorfor disse forholdene tok slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,bare ta det med ro ! De spør om Deres forhold , og hvordan Dere har det sammen , og hvordan evt. samholdet i resten av familien Deres er , og hvordan Dere to(?)takler problemer som måtte oppstå i hverdagen.Håper det går greitt med rapporten ! De er stort sett veldig greie å ha med å gjøre,-de fra sosialkontorene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

Hei!

Jeg vet at enkelte sosialkontor/barnevern har spurt søkere om det. Vi har aldri opplevd det. Kanskje noen andre kan hjelpe med detaljer?

Beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Nei,bare ta det med ro ! De spør om Deres forhold , og hvordan Dere har det sammen , og hvordan evt. samholdet i resten av familien Deres er , og hvordan Dere to(?)takler problemer som måtte oppstå i hverdagen.Håper det går greitt med rapporten ! De er stort sett veldig greie å ha med å gjøre,-de fra sosialkontorene!

Hei!

Det er mange som blir spurt om tidligere forhold. Jeg og min mann ble det.

I et punkt. i veiledningen er det netopp et punkt om tidligere forhold.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...