Gå til innhold

vi har fått en gutt!!!!!!!!!!!!


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere så mye!!!!!.

Vi ligger en god del etter dere. Har papirene våres i BUFA nå. Hvor lenge ventet dere på Los Pisingos?

Vi skal adoptere fra ICBF og får nok garantert ikke så lite barn, òg så er vi over 30 begge to.

Lykke til med planlegging av turen.Gleder meg sammen med dere.

Stor gratulasjonsklem fra

KJære Eno

Gratulere så mye med gutten. Hils masse ned tilvakre Colombia fra oss, og hvis du lurer på noe, er det bare å kontakte meg. Du har e-mail adressen fra Bærumstreffet.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Gratulerer - det er herlig å høre!

Selv om våre papirer i neste uke blir sendt til BUFA og vi har en laaang ventetid foran oss, vet jeg det er verdt det.

Hva gjorde at dere valgte Los Pingos og det private istedet for ICBF?

Vi må jo snart bestemme oss... Vet du om det er lite stimulanse for barna i ICBF? Eller var det for at mulighetene for et mindre barn er større i det private?

Vi er 32 år begge to, så sannsynligheten for at vi kan få et relativt lite barn gjennom ICBF er vel også der?

Lykke til - og riktig god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - det er herlig å høre!

Selv om våre papirer i neste uke blir sendt til BUFA og vi har en laaang ventetid foran oss, vet jeg det er verdt det.

Hva gjorde at dere valgte Los Pingos og det private istedet for ICBF?

Vi må jo snart bestemme oss... Vet du om det er lite stimulanse for barna i ICBF? Eller var det for at mulighetene for et mindre barn er større i det private?

Vi er 32 år begge to, så sannsynligheten for at vi kan få et relativt lite barn gjennom ICBF er vel også der?

Lykke til - og riktig god tur!

Hei lengsel.

Vi valgte det private fordi vi kjente flere familier som har adoptert gjennom Los Pisingos, og var strålende fornøyde med det. Samtidig var jo ønsket om et lite barn stort. I dag ser vi at den lange ventetiden har gitt frukter. Vi er strålende lykkelige over vår lille gutt.

Lykke til med alle valg dere står overfor. Håper prosessen går fort og greit.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille gutten:-)

Gøy å høre at det kommer noen barn fra de private barnehjemmene :-)

hilsen en som venter på tildeling fra Chiquetines:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære eno!

Gratulerer så mye med den lille gutten. Må si det her og selv om jeg har snakket med deg allerede.

Gleder meg til å få bli kjent med han :-)

God tur på den viktigste turen i deres liv, sukk jeg vil og reise snart....

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si grattis her inne oxo !!

Han var bare helt utrolig nydelig den lille gutten deres... :)

Har nok tenkt mye på dere i dag - nå skal jeg titte igjennom skuffene med klær... så ringer jeg deg senere !!

Hils Mannen - og nuss bildet fra meg ;)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den lille prinsen, eno!!!

flott å høre at det skjer noe i Colombia, selv om dere tydeligvis adopterer fra et privat barnehjem.

Jeg har nemlig også store forhåpninger om å være i Colombia om noe få uker, så kanskje vi treffes i Bogota??

Vi adopterer gjennom ICBF, og bare venter på Telefonen. Det er nå tre uker siden vi fikk distrikt, og nå merker jeg rastløsheten river i kroppen;-)

Jeg ønsker dere lykke til videre, nå kan du endelig handle klær og utstyr uhemmet...........gleder meg til det blir min tur!

Varm gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille prinsen, eno!!!

flott å høre at det skjer noe i Colombia, selv om dere tydeligvis adopterer fra et privat barnehjem.

Jeg har nemlig også store forhåpninger om å være i Colombia om noe få uker, så kanskje vi treffes i Bogota??

Vi adopterer gjennom ICBF, og bare venter på Telefonen. Det er nå tre uker siden vi fikk distrikt, og nå merker jeg rastløsheten river i kroppen;-)

Jeg ønsker dere lykke til videre, nå kan du endelig handle klær og utstyr uhemmet...........gleder meg til det blir min tur!

Varm gratulasjonsklem fra

Jeg skal krysse fingrene for deg!!!! Imens kan du jo løpe og skaffe deg tre passbilder til visumet, he he

Håper å treffe deg i Colombia snart, da.

Vi blir på Halifax i Bogota og på Casablanca på San Andres. Så får du rope ut 'eno' av hjertens lyst, he he......

(Hvis du sender en mail til denne adressen kan du få hotmailadressen min, som jeg vil bruke i Colombia.......

[email protected])

Lykke til videre. Hilsen en lykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abedulla

GRATULERER SÅ MYE

Kjekt å høre at noe skjer i Colombia nå. Det er så mange som venter.

Ha en strålende tur, Colombia er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...